سپاهان - ملوان

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: با کمک فدراسیون و موافقت وزارت ورزش بازی به ورزشگاه آزادی منتقل شد و انشاالله شاهد یک بازی زیبا و خوب و جشن قهرمانی برای سپاهان باشیم.

به گزارش ایراسین، مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: سال‌ها به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای در کاراته فعالیت کردم، به دلیل سمت‌های مدیریتی و اجتماعی، مدیران به این جمع‌بندی رسیدند که من در خدمت آن‌ها باشم.

وی ادامه داد: زمانی آمدم که در لیگ برتر اتفاقاتی افتاده بود اما در بازی‌های اخیر لیگ و حذفی تیم ما موفقیت‌های خوبی را به دست آورد، مسائل باشگاه را دنبال می‌کردم و از اتفاقاتی که برای باشگاه افتاده بود، ناراحت بودم.

آذربایجانی در مورد نقل و انتقالات تصریح کرد: تیم ما وقت مناسبی را دارد و سعی می‌کنیم نقاط قوت تیم را تقویت کنیم و نقاط ضعف تیم را با نظر سرمربی، کادر فنی و نگاه کمیته فنی برطرف کنیم، صحبت‌ها شروع شده اما فعلاً تمرکز ما روی فینال جام حذفی است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اتفاقات پایان بازی با گل‌گهر عنوان کرد: بازیکنان هر دو ۲ تیم جوان هستند، انتظار از بزرگ‌ترها بود که آرامش را حفط کنند، مباحثی بین نیمکت ۲ تیم رخ داد و رفتارهایی انجام شد که شایسته نبود، امیدوارم این رفتارها تکرار نشود.

وی ادامه داد: هنوز ابلاغ انضباطی نداشته‌ایم، بعید می‌دانم اتفاق خاصی باشد که نیاز به تنبیه انضباطی داشته باشد؛ کلیت اتفاقات از نظر اجتماعی باید بررسی شود تا این تکرار نشود و از هر تلاشی برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات دست برنمی‌داریم.

آذربایجانی در مورد تغییر مکان فینال جام حذفی گفت: با ریاست سازمان لیگ مکاتبه کردیم و پیگیری کردم که با کمک فدراسیون و موافقت وزارت ورزش بازی به ورزشگاه آزادی منتقل شد و انشاالله شاهد یک بازی زیبا و خوب و جشن قهرمانی برای سپاهان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =