سپاهان

با تغییر ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی، سپاهانی‌ها با مرور خاطراتی خوش‌ به استقبال این دیدار خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و مس رفسنجان روز پنجشنبه ۳۱ خرداد از ساعت ۱۷:۴۵ در دیدار نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این برای سومین بار است که سپاهان حضور در دیدار نهایی جام حذفی را در ورزشگاه آزادی تجربه خواهد کرد؛ طلایی‌پوشان در نخستین قهرمانی خود در این مسابقات در فصل ۸۳-۸۲ در بازی برگشت فینال در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر استقلال را شکست دادند تا با برتری ۵ بر ۲ در مجموع دو دیدار جام قهرمانی را به اصفهان بیاورند.

پس از ۲ سال قهرمانی متوالی در ورزشگاه نقش‌جهان در فصول ۸۵-۸۴ و ۸۶-۸۵ که با شکست پرسپولیس و صباباتری به دست آمد؛ نماینده اصفهان برای کسب چهارمین قهرمانی در این رقابت‌ها در فینال فصل ۹۲-۹۱ این بار مقابل دیگر تیم تهرانی یعنی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به میدان رفت.

دیدار این مسابقه که به صورت تک‌بازی برگزار شد سپاهان در ضربات پنالتی قرمزهای پایتخت را شکست داد تا دومین بار در ورزشگاه آزادی فاتح جام حذفی شود.

حالا سپاهانی‌ها برای رسیدن به پنجمین قهرمانی بار دیگر در ورزشگاه آزادی به میدان خواهند رفت با این تفاوت که دیگر خبری از سرخابی‌های پایتخت نیست و این بار مس رفسنجان رقیب زردپوشان دیار زاینده رود خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =