محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در زندگی ورزشی خودم جاه‌طلبی مالی زیادی ندارم و زندگی خود را بر مبنای مسائل اقتصادی نمی‌چینم، اما جاه طلبی شغلی دارم. قطعاً هم دلم می‌خواهد قهرمان شوم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا در کنفرانس خبری قبل از بازی با سپاهان در فینال جام حذفی فوتبال، اظهار کرد: احتمال دارد بازی آخر فصل در جام حذفی جذابیت زیادی از لحاظ مطبوعاتی نداشته باشد، زیرا فینال است و حرف زدن درباره آن غیرمنطقی می‌شود. دوتیم برای یک بازی خوب برنامه ریزی کردند تا در نهایت یکی قهرمان شود. بازیکنانی در مس حضور دارند که در هرتیم دیگری باشند، به درد آن تیم می‌خورند. کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا زحماتی که در یک فصل کشیدیم، نتیجه بخش باشد. تنها تیمی هستیم که تا اینجای کار همه بازی‌های خود را با تیم‌های لیگ برتری انجام دادیم و بازی‌های سختی را گذراندیم و جای خوشحالی دارد که با افتخار به اینجا هستیم. الان دیگر وقت پاداش است، هر تیمی بیشتر تلاش کند و تمرکز بیشتری داشته باشد، قهرمان شود.

وی با بیان اینکه از وقتی بازی ما در اراک تمام شد و متوجه شدم سپاهان هم فینالیست شده، مغزم را درگیر کرده است، تصریح کرد: بحث حرفه‌ای است و من باید کار خودم را انجام دهم، تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیمم کمک کنم. یک موضوعی را در بازی قبلی سرمربی سپاهان مصاحبه کرد و گفت که مثلاً نویدکیا می‌خواهد نشان بدهد که رفتنش از این باشگاه و کنار گذاشتنش اشتباه بوده است، اما باید بگویم واقعیت این است که من را کنار نگذاشتند بلکه خودم رفتم و بحث‌های دیدگاهی بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: هیچ وقت دلم نمی‌خواست در مورد این موضوعات صحبت کنم، همانطور که هیچوقت راجع به سپاهان و مربی آن صحبت نکردم، به خاطر همین فکر می‌کنم به همان نسبت باید احترام بگذاریم. بحث رفتن من از سپاهان فقط این بود که دیدگاه‌های متفاوتی داشتیم. برای مثال چند بازیکن در آن سال قراردادشان تمام بود و به اعضای هیئت مدیره گفتم که دو نفر از این بازیکنان را می‌خواهم و بقیه هرکس دوست داشت می‌تواند بماند، اما آن دونفری که من زود تر از همه فرستادم باشگاه با مسئولان مذاکرات خوبی نداشتند و من هم به این نتیجه رسیدم که دیدگاه باشگاه با دیدگاه من متفاوت است.

نویدکیا افزود: نیم نگاهی به هواداران سپاهان دارم، نمی‌توانم الکی بگویم که نه، فقط به خودم فکر می‌کنم. از بچگی در این تیم بودم و سال‌های سال آنجا بازی کردم. با هواداران حس خیلی خوبی داشتم. قهرمانی خیلی زیادی آوردم و شاید سال‌های سال تمام پیشنهادهایی که مخصوصاً از تیم‌های پایتخت داشتم را رد کردم، به خاطر اینکه یک حس خوب بین‌ما بود و دلم نمی‌خواست هیچ وقت این حس خراب شود. شغلی را انتخاب کردم که این واقعیت‌ها در آن وجود دارد و ممکن است روزهایی هم چنین اتفاقاتی بیفتد که در فینال باید رودرروی هم بازی کنیم. اگر قهرمان شوم، سپاهانی‌ها را درک می‌کنم و برای آنها آن طرف قضیه که احساسی است، ناراحت می‌شوم ولی از طرف دیگر هم قطعاً برای خودم و تیمم خوشحال می‌شوم که توانستیم قهرمان شویم. اگر هم سپاهان قهرمان شد که مبارک‌شان باشد و برای آنها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

وی در رابطه با فساد در مس رفسنجان، گفت: در این خصوص بحث زیاد است، اما این‌ها به زمان گذشته برمی‌گردد. کسانی که اینجا کار می‌کنند هیچکدام در آن زمان نبودند و ما نمی‌دانیم چه چیزهایی وجود دارد یا وجود ندارد. با این حال قطعاً تأثیرگذار است ولی فکر می‌کنم دیگر در بازی فینال نه. چون الان دیگر به یک حدی رسیدیم که گام آخر است که بتوانیم یک افتخار بزرگ به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره بر اینکه با مدیرعامل مس صحبت کردم، با هم به توافقات نسبی هم رسیدیم که همکاری کنیم، اظهار کرد: درباره بودجه سال آینده باید جمع‌بندی شود که یک کار منظم و خوب انجام بدهند تا با همدیگر این مسیر را جلو ببریم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بتوانیم کارمان را اجام بدهیم. چون اینجا حس خوبی دارم. آدم‌های خیلی خوبی هم هستند، مردم شهر هم واقعاً احترام می‌گذارند.

نویدکیا افزود: وقتی در فینال هستید و بهترین عملکرد را داشتید، شاید خیلی‌ها بگویند که ما فینالیست شدیم و تعریف هم بکنند. در زندگی ورزشی خودم جاه‌طلبی مالی زیادی ندارم و زندگی خود را بر مبنای مسائل اقتصادی نمی‌چینم، اما جاه طلبی شغلی دارم. قطعاً هم دلم می‌خواهد قهرمان شوم. با همه وجودم کار می‌کنم و در صحبت‌های اولیه هم گفتم که دیدگاه‌های فنی ما باعث شد من و سپاهان از هم جدا شویم. اینجا واقعاً دلم می‌خواهد به خاطر دیدگاه‌های فنی خودم هم که شده بهترین عملکرد را داشته باشم. دلم می‌خواهد قهرمان شویم و بازیکنانم این را کامل می‌دانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =