• ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
  • کد خبر: 56057
  • readingTime: ۱ دقیقه
جشن قهرمانی سپاهان در جام حذفی ایران 1403-1402

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در واکنش به خداحافظی رامین رضائیان از هواداران تیم فوتبال این باشگاه گفت که شاید این بازیکن با فصل فوتبالی ۰۳-۱۴۰۲ خداحافظی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مسابقات جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر سپاهان بعد از مدت‌ها به جایگاه واقعی خودش رسید و یک جام به دست آورد تا هواداران با خوشحالی از ورزشگاه خارج شوند. من هم مانند همه هواداران خوشحال هستم.

وی در مورد زمزمه‌های پیشنهاد ژوزه مورایس برای سرمربیگری تیم ملی کره جنوبی بیان کرد: پیشنهادی از جایی ندیدیم. در اخبار دیدم که مورایس در یک فهرست ۱۲ نفره بوده است و شاید مربیان زیادی در لیست‌های ۱۰ یا ۱۵ نفره باشند. این مسئله دلیل (بر جدایی) نمی‌شود و امیدوارم تیم در مسیر عادی خودش حرکت کند تا به چیزی که شایسته آن است، برسیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: خوشبختانه آقای طیب‌نیا، مدیرعامل محترم فولاد مبارکه حامی ورزش است و تلاش می‌کنیم با روند رو به توسعه در باشگاه ان‌شاءالله سطح فوتبال ایران را ارتقا دهیم.

شاید او با این فصل خداحافظی کرده است!

آذربایجانی درباره خداحافظی رامین رضائیان از تیم سپاهان تصریح کرد: شاید او با این فصل خداحافظی کرده است!

مدیرعامل باشگاه سپاهان در این باره که شنیده می‌شود بند فسخ در قرارداد برخی از ستارگان سپاهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: هر قرارداد وضعیت خودش را دارد. تیم سپاهان را تقویت و تلاش می‌کنیم با برطرف کردن نقاط ضعف، ستون‌های تیم را در سپاهان نگه داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =