چهارمین رویداد هم‌افزایی«همراستا» و آیین رونمایی از سندهای پیشرفت روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: سند پیشرفت و آبادانی مناطق روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان همچون ریلی است که برای دوران حال و آینده کارایی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا عسگریان، فرماندار شهرستان مبارکه در چهارمین رویداد هم‌افزایی «همراستا» و آئین رونمایی از سندهای پیشرفت روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: از ۷ ماه گذشته تاکنون ۲۳ کانون پیشرفت و آبادانی منطقه‌ای به همت مجموعه رستا در مناطق روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: تلاش این کانون‌ها در کنار پژوهشگران دانشگاه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان این است که با به‌کارگیری تجاربی که طی سال‌ها به دست آمده، ظرفیت‌ها، استعدادها، چالش‌ها و اولویت‌های این مناطق شناسایی شود تا شرایط برنامه‌ریزی برای ۱۰ سال آینده نیز محقق شود.

فرماندار شهرستان مبارکه یادآور شد: فولاد مبارکه نقش تسهیلگری و کمک برای تحقق اتفاقات مثبت را ایفا می‌کند و به گفته طیب‌نیا، سند پیشرفت و آبادانی مناطق روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان که امروز رونمایی می‌شود، همچون ریلی است که برای دوران حال و آینده کارایی خواهد داشت.

عسگریان گفت: به‌گونه‌ای که آیندگان نیز می‌توانند روی این ریل حرکت کنند. قطعاً فولاد مبارکه به‌تنهایی قادر به رفع مسائل، نیازها، چالش‌ها و مشکلات مردم منطقه نیست و در این مسیر نیازمند کمک خودِ آن‌هاست.

وی خاطر نشان کرد: این شرکت در کنار مردم منطقه و جامعه پیرامون خود، می‌کوشد منافع تولید فولاد را برای مردم محسوس سازد و در این راه نقش تسهیلگری و کمک برای تحقق اتفاقات مثبت را ایفا می‌کند؛ بنابراین اولویت فولاد مبارکه در منطقه، توانمندسازی و آموزش مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =