چهارمین رویداد هم‌افزایی«همراستا» و آیین رونمایی از سندهای پیشرفت روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان

راهور رستا در شهرستان‌های مبارکه و لنجان گفت: برای رسیدن به اهداف، نظام مسائل روستایی و در نهایت مسئله‌های اولویت‌دار مردم را از طریق خود آنان به‌عنوان برنامه اقدام شناسایی کردیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هادی تندرو، راهور رستا در شهرستان‌های مبارکه و لنجان در چهارمین رویداد هم‌افزایی «همراستا» و آئین رونمایی از سندهای پیشرفت روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: از آبان‌ماه سال گذشته، به‌منظور انجام برنامه‌های مطالعاتی وارد شهرستان‌های لنجان و مبارکه شدیم و کار شناسایی روستاهای هدف را آغاز کردیم.

وی گفت: در ادامه، کانون‌های موردنظر با حضور اهالی نخبه، فرهیخته و باتجربه روستاها در مناطق هدف تشکیل شد. این افراد گرد هم آمدند و ما ادبیات توسعه را با آن‌ها به اشتراک گذاشتیم تا در نهایت، به فرایند اجرایی رسیدیم، وضعیت موجود را شناسایی و برای رسیدن به وضعیت مطلوب، چشم‌اندازها را احصا کردیم.

تندرو یادآور شد: برای رسیدن به اهداف، نظام مسائل روستایی و در نهایت مسئله‌های اولویت‌دار مردم را از طریق خود آنان به‌عنوان برنامه اقدام شناسایی کردیم و سرانجام امروز شاهد رونمایی از توسعه نهادی و سندهای پیشرفت ۲۳ روستای هدف با حضور مسئولان دو شهرستان هستیم.

راهور رستا در شهرستان‌های مبارکه و لنجان افزود: امیدواریم در ادامه با اقدامات عملیاتی در روستاها با کمک خود اهالی شاهد شرایط بهتری باشیم. به‌طورکلی نگاه ما این است که خودِ مردم هستند که می‌توانند با همکاری و توان‌افزایی هرچه بیشتر، شرایط بهتری را برای خود فراهم می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =