نشست خبری استاندار اصفهان

استاندار اصفهان در قرارگاه اقتصاد دانش‌بنیان استان گفت: از ابتدای فعالیت در دولت سیزدهم، مجموعه‌های اقتصادی بزرگ استان را بر استفاده از ظرفیت‌های فناورانه استان ملزم کردیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی در آئین امضای توافق‌نامه همکاری معاونت علمی رئیس جمهور و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از تلاش‌های مدیریت استان ملزم کردن شرکت‌های بزرگ به بهره‌مندی از ظرفیت‌های فناورانه درون استان است.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این راه فشارهایی را نیز متحمل شدیم اما بر عهد خود پافشاری کردیم تا مجموعه‌های تولیدی بزرگ استان از ظرفیت‌های فناورانه استان استفاده کنند.

مرتضوی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های جدی استان، ظرفیت نیروی انسانی در حوزه‌های اقتصاد دانش‌بنیان و فناوری است.

وی با اشاره به بازدید رئیس‌جمهور شهید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در جریان سفر به استان، گفت: شهید جمهور آیت الله رئیسی پس از این بازدید، ذهنیت فوق‌العاده‌ای از ظرفیت‌های فناوری استان پیدا کردند.

استاندار اصفهان افزود: به نحوی که پس از بازدید عنوان کردند، «بدون شک قطب علم و فناوری کشور شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است.»

مرتضوی خاطرنشان کرد: ایشان در ادامه تأکید کردند که این ظرفیت را قدر بدانیم و این سطح از علم و فناوری در استان را رشد و ارتقا دهیم.

وی عنوان کرد: تمرکز ما به سمت حفظ و ارتقا ظرفیت‌های فناورانه استان است تا از استعدادهای استان غافل نشویم.

استاندار اصفهان گفت: وظیفه ما رفع گلوگاه‌های این مسیر، تقویت منابع انسانی و حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان استان است.

مرتضوی افزود: گاهاً به دلیل عدم جذب نیروی مستعد، سرخوردگی‌هایی به وجود می‌آید که تنها راه مقابله با این مورد ظرفیت‌سازی در حوزه‌های فناورانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =