به گزارش ایراسین، گروه ارزیابان پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد ایران، روز چهارشنبه ششم تیرماه با حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری عملکرد بخشهای مختلف مرتبط با حوزه مدیریت کیفیت در این شرکت را مورد ارزیابی قرار دادند.
حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در ابتدای فرآیند ارزیابی به دستاوردهای این شرکت در حوزه مدیریت کیفیت اشاره نمود و افزود: شرکت ورق خودرو باهدف نقش آفرینی هرچه بیشتر در راستای استقلال و خودکفایی صنعت خودروسازی کشور در حوزه تأمین حداکثری نیاز این صنعت استراتژیک به محصولات گالوانیزه همواره کسب مدارج متعددتعالی سازمانی را سرلوحه برنامههای کاری خود قرار داده و بهبود مستمر در حوزه مدیریت کیفیت از ضروریات و اولویتهای اساسی و کلیدی این شرکت تعریف و در دستور کار قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: درخواست حضور شرکت ورق خودرو چهارمحال در هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران نمایانگر عزم جدی این شرکت در راستای تحقق فرهنگ تعالی سازمانی در این مجموعه صنعتی میباشد. وی افزود: شرکت ورق خودرو هم راستا با تحقق اهداف کمی محصولات تولیدی خود ارتقای مستمر سطح کیفی و نهادینه کردن و نیز ترویج راهبرد توسعه کیفیت را در اولویت برنامه کاری خود قرار داده است. سپس بهمن مهراد مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو نیز به گواهینامهها و استانداردهای متعدد داخلی و بینالمللی دریافت شده توسط شرکت ورق خودرو اشاره نمود و افزود: شرکت ورق خودرو با برخورداری از جدیدترین استانداردها و گواهینامههای ملی و بینالمللی و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا توانسته گامهای بزرگی را در ارتقای کیفیت محصولات تولیدی خود بردارد و تلاش برای دریافت، حفظ و به روز آوری گواهینامههای معتبر ملی و بین المللی توسط این شرکت گواه این مدعاست.
سپس حسین اسدی سرارزیاب مرکز پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد ایران از حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ابراز خرسندی نمود و خاطر نشان کرد: شرکت ورق خودرو در بین مجموعههای تولید کننده محصولات گالوانیزه حائزجایگاه ویژه است و گواهینامههای دریافتی و اختصاص رتبه اول در بین عرضه کنندگان محصولات کیفی گالوانیزه ونیز دریافت جایزه ۴ ستاره تعالی در سال ۱۴۰۲ نشانگر روند رو به رشد فرآیند توسعه کیفیت در این مجموعه است. وی تأکید کرد تلاشهای این شرکت در مسیر رشدپایدار و بهبود مداوم و مستمر مدیریت کیفیت، ستودنی است.
وی اضافه کرد: جایزه ملی کیفیت موظف است تحقق اهداف کیفی را با الگو قراردادن ارزشهای اسلامی در سازمان به عنوان معیار و شاخص اصلی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. وی رشد تاب آوری وبازیابی تعادل در شرایط بحران و نیز حمایت از ایدههای خلاق و نوآور را از دیگر شاخصههای مهم و بنیادین سازمانهای توسعه محور و متعالی برشمرد. گفتنی است جایزه ملی کیفیت ایران فرآیندی است که طی آن همه ساله به برترین مجموعهها و شرکتهای متقاضی که در زمینههای ارتقا و بهبود مداوم مدیریت کیفیت فعالیتهای چشمگیری داشتهاند اعطا میگردد.
ارسال نظر