معدن گچ

فرماندار اصفهان در پیامی نوشت: دهم تیر ماه در تقویم کشور ما به عنوان روز ملی صنعت و معدن نامگذاری شده و در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر اقتصاد مقاومتی نیز صنعت و معدن از جایگاه برجسته‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را به تلاشگران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
دهم تیر ماه در تقویم کشور ما به عنوان روز ملی صنعت و معدن نامگذاری شده و در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر اقتصاد مقاومتی نیز صنعت و معدن از جایگاه برجسته‌ای برخوردار است. این بخش، به عنوان مهمترین موتور محرکه اقتصاد کشور و عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و در آمد سرانه نقش بسزایی دارد.

استخراج معادن و معدنکاری و توسعه صنعت در زمینه‌های گوناگون صنعتی از دیر باز در کشور ما متداول بوده و بر اساس مستندات موجود، آثار بسیاری از حفاری‌های عظیم که در بیشتر معادن ایران دیده می‌شود، مؤید فعالیت‌های گسترده معدنی و صنعتی است. ایران با در اختیار داشتن منابع و مواد معدنی مورد نیاز صنایع مختلف، در صورت برنامه‌ریزی صحیح و دراز مدت؛ قدرت و امکان کافی جهت حصول پیشرفت‌های عمده صنعتی و نیل به خود کفایی را دارد.

بدین وسیله، فرارسیدن دهم تیر ماه، روز ملی صنعت و معدن را به کلیه تلاشگران و فعالان این عرصه بالاخص صنعتگران سخت‌کوش شهرستان اصفهان، تبریک عرض نموده، امید است با اتکا به ذات اقدس احدیت و تکیه بر توان ملی و استفاده از فرصت‌های پیش رو شاهد رشد و شکوفایی و اعتلای میهن اسلامی باشیم.
محمد علی احمدی
فرماندار اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =