مسئولیت اجتماعی

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان درباره کسب این موفقیت برای پالایشگاه اصفهان اظهارکرد: برند ملی نشان دهنده هویت یک ملت از ابعاد گوناگون است و با هم سویی استراتژی‌های برند یک شرکت می‌توان نتایج شگرفی در توسعه بازارها،صادرات و ترویج فرهنگ یک کشور ایجاد کرد.

به گزارش ایراسین، محسن قدیری اظهار کرد: برند ملی در بردارنده طیف وسیعی از فعالیت‌های یک کشور در ابعاد صادرات، سرمایه گذاری خارجی، فرهنگ و میراث فرهنگی، مردم، حاکمیت و گردشگری است که در واقع برند ملی نشان دهنده هویت یک ملت از ابعاد گوناگون است. در این راستا با هم سویی استراتژی‌های برند یک شرکت با برند ملی می‌توان نتایج شگرفی در توسعه بازارها، صادرات و ترویج فرهنگ یک کشور به دست آورد.

وی گفت: از سوی دیگر شناخت و آگاهی از برند ملی با کمک سهولت در یادآوری محصولات یک برند نه تنها ریسک از دست دادن مشتریان را کمتر می‌کند، بلکه با تبلیغات محصولات و خدمات یک برند ملی و اشاعه نام برند در اذهان کمک شایانی می‌کند در واقع می‌توان یکی از اهداف اصلی مدیریت برند را گسترش و حفاظت آگاهی برند ملی دانست.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، با اشاره به اینکه آگاهی از برند است که مشتری را در کلیه مراحل تصمیم‌گیری و همچنین فرآیند ارزش آفرینی کشور کمک می‌کند گفت: با توجه به اهمیت برند ملی و نقش کلیدی آن در اقتصاد ملی و جایگاه آن در توسعه تولید، تجارت و رشد بنگاه‌های اقتصادی ایران دومین اجلاس یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت مجمع مدیران ایران، سازمان بین‌المللی برند ایران، خانه صنعتکاران ایران و انجمن صنفی مدیران اجرایی بنگاه‌های اقتصادی، تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور مقامات عالی رتبه دولتی، مجلس شورای اسلامی و خبرگان و مدیران ارشد شرکت‌ها و سازمان‌ها برگزار شد.

قدیری ادامه داد: اهداف و محورهای این همایش اثر بخشی مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان، اثربخشی مسئولیت اجتماعی بر ارزش برند، نقش برند ملی در بحران‌های اقتصادی، آغاز عصر جدید برند ملی، نشست تخصصی پرسش و پاسخ در حوزه CSR، برگزاری پیش سمینار تخصص در حوزه BRANDING استفاده از تکنولوژی‌های به روز ارتباط جمعی در جهت مسئولیت اجتماعی شرکتی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =