• ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
  • کد خبر: 56808
  • readingTime: ۱ دقیقه
مخبر

سرپرست ریاست جمهوری گفت: کار خوب پیش رفته است و نسبت به همین ساعت هفته گذشته استقبال بهتر و معناداری انجام شده است و تا این ساعت تعداد نسبتاً بیشتری رأی خود را به صندوق انداخته‌اند.

به گزارش ایراسین، محمد مخبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یاد رئیس جمهور شهیدمان را گرامی می‌داریم و خلأ وجودی ایشان انصافاً خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: اصل حضورم در وزارت کشور اول از هر چیز برای عرض خسته نباشید به عزیزان دست اندر کار انتخابات است؛ کار فوق‌العاده سختی دارد شکل می‌گیرد، معمولاً برای انتخابات ریاست جمهوری از یکسال قبل تدارک می‌بینند تا زمینه فراهم شود و آماده کردن بستر انتخابات در کشوری پهناور با ۸۰ میلیون نفر کار دشواری است.

سرپرست ریاست جمهوری ادامه داد: عزیزان وزارت کشور، شورای نگهبان، نیروهای نظامی و صدا و سیما و برادران وزارت ارتباطات کار خوب و منظمی شکل دادند، من امروز از قسمت‌های مختلف که بازدید می‌کردم چند ده هزار نفر دارند به این انتخابات خدمت می‌کنند و الحمدلله کار خوب پیش رفته است و نسبت به همین ساعت هفته گذشته استقبال بهتر و معناداری انجام شده است و تا این ساعت تعداد نسبتاً بیشتری رأی خود را به صندوق انداختند.

مخبر تصریح کرد: امیدوارم خدا کمک کند، دل‌ها را بگرداند و مردم مثل همیشه ماموریتشان را انجام دهند تا سلامت و اقتدار نظام در دنیا ثابت شود، زیرا ارزش و عزتی که حکومت اسلامی در دنیا دارد یکی از مؤلفه هایش حضور مردم در صحنه است و امیدوارم شاهد حضور پر شور تری در صحنه باشیم.

وی بیان کرد: به مردم اطمینان می‌دهم دولت بدون هیچ گرایشی این انتخابات را برگزار می‌کند و سلامت انتخابات توسط وزیر کشور و سامانه‌های سراسر کشور برای صیانت از رأی مردم به دقت رصد می‌شود و امیدوارم شاهد انتخاب مفیدی برای مردم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =