• ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
  • کد خبر: 56846
  • readingTime: ۱ دقیقه
کالا

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۴ میلیون و ۴۰۲ هزار تُن کالا در سه ماه ابتدایی سال جاری از این استان جابه‌جا شد.

به گزارش ایراسین، محسن مقدسی از افزایش ۵.۴ درصد جابه‌جایی کالا در استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۱۴ میلیون و ۴۰۲ هزار تُن کالا از استان به مقاصد مختلف منتقل شده در حالی که در سه ماهه ابتدایی سال گذشته این رقم ۱۳ میلیون و ۶۵۸ هزار تُن بوده است.

وی عمده کالاهای جابه‌جا شده را کالای فلزی، ترکیبات نفتی و شیمیایی، ساختمانی، سیمان، معدنی، مواد غذایی، محصولات کشاورزی، پوشاک و منسوجات برشمرد.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به اینکه در مدت یاد شده بیش از ۸۵۷ هزار و ۹۹ بارنامه نیز در استان صادر شده است، تصریح کرد: در مدت مشابه سال ۱۴۰۲ ۸۱۴ هزار و ۶۴۳ بارنامه در استان صادر شده بود که امسال بیش از ۵.۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی گفت: سه میلیون و ۶۳ هزار تُن کالا در شهرستان اصفهان ،۲ میلیون و ۸۷۵ هزار تُن در مبارکه، ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار تُن در شاهین شهر و میمه، یک میلیون و ۳۶ هزار تُن در برُخوار، ۶۴۳ هزار تُن در خمینی شهر، ۶۰۹ هزار تُن در فلاورجان، ۵۹۸ هزار تُن در نائین و بیش از ۵۷۸ هزار تُن در کاشان جابه‌جا شده است.

مقدسی با اشاره به اینکه ۶۲۷ شرکت حمل و نقل کالا در استان اصفهان در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند، افزود: هفت پایانه با ۳۶ هزار و ۴۵۸ ناوگان کالا در استان فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: همچنین ۴۹ هزار و ۳۳۷ راننده در حوزه حمل و نقل کالای استان در حال خدمات‌رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =