فولاد سفید دشت

رئیس‌کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری، به همراه دادستان استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بروجن از شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد رزم رئیس‌کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی سرمایه‌های ملی هستند اظهار کرد: دستگاه قضائی نیز قاطعانه از حقوق بیت‌المال و عامه مردم حمایت می‌کند.

وی شرکت فولاد سفیددشت را یکی از واحدهای صنعتی و تولیدی که اهمیت زیادی در تولید و اشتغال استان دانست و اضافه کرد: در این بازدید با مسائل و مشکلات این شرکت آشنا شدیم. معتقدیم در چارچوب قانون و در راستای بیانات مقام معظم رهبری می‌توان در جهت رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی اقدامات مؤثری انجام داد.

رئیس‌کل دادگستری استان بیان داشت: با توجه به لزوم جهش تولید و رفع موانع آن، مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در دستور کار قرار دارد و تلاش بر این است که موانع و مشکلات با کمترین آسیب رفع شود.

وی در ادامه به تلاش‌های صورت‌گرفته مجموعه دادگستری استان در حمایت از اشتغال و تولید اشاره کرد و افزود: در بازدید سال گذشته از واحدهای صنعتی استان موانعی در مسیر برخی از این صنایع بود که با پیگیری‌های انجام‌گرفته رفع شد.

تصفیه و بازچرخانی پساب شهر فرادنبه در خطوط تولید؛ گامی دیگر در استفاده بهینه از منابع آبی

در ادامه، محمود محمدی فشارکی، مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت، ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس‌کل دادگستری استان و هیئت همراه در شرکت فولاد سفیددشت، با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت گفت: این شرکت به‌منظور بهبود فرایندهای زیست‌محیطی و برای تأمین آب موردنیاز خود اقدام به خرید و بازچرخانی پساب شهر بروجن در خطوط تولید خود کرده است، ضمن اینکه مقرر است در آینده‌ای نزدیک، با هدف استفاده حداکثری از منابع آبی، پساب شهر فرادنبه نیز پس از عملیات تصفیه، وارد مدار آب مصرفی کارخانه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =