غرفه فولاد مبارکه در سومین روز از نوزدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران

مدیرعامل فولاد سهندآغاز گفت: برنامه‌های توسعه گوناگونی در شرکت فولاد سهندآغاز تعریف شده و امیدواریم با افزایش و ارتقا خدمات همگام با تکنولوژی روز دنیا بتوانیم خدمات مورد نیاز صنعت منطقه از جمله بلنکینگ قطعات تراکتور و بسیاری از خدمات دیگر را در دستور کار خود قرار دهیم.

شهرام فکرانه مدیرعامل شرکت فولاد سهندآغاز در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه متافو تبریز در گفت‌وگو با ایراسین اظهار کرد: شرکت فولاد سهندآغاز یکی از شرکت‌های بزرگ و تأثیرگذار منطقه و از مراکز خدماتی فولاد مبارکه است.

وی گفت: این شرکت همگام با سیاست‌های گروه فولادمبارکه، محصولات این گروه بزرگ صنعتی را در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی توزیع می‌کند.

مدیرعامل شرکت فولاد سهندآغاز افزود: یکی از مأموریت‌های این شرکت، ارائه خدمات محصولات فولادی مانند انواع برش برای تولیدکنندگان کوچک و متوسط است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های توسعه گوناگونی در شرکت فولاد سهندآغاز تعریف شده و امیدواریم با افزایش و ارتقا خدمات همگام با تکنولوژی روز دنیا بتوانیم خدمات مورد نیاز صنعت منطقه از جمله بلنکینگ قطعات تراکتور و بسیاری از خدمات دیگر را در دستور کار خود قرار دهیم.

فکرانه تصریح کرد: ما به دنبال افزایش خدمات سهندآغاز هستیم تا بتوانیم صنعت منطقه و کشور را با استفاده از محصولات فولاد مبارکه شکوفاتر کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه عمده خدمات این شرکت در حوزه برش محصولات فولادی است، ابراز کرد: این شرکت از سال ۹۳ با عقد قرارداد با شرکت تراکتورسازی خدمات برش را به این شرکت و تأمین کنندگان قطعات خودرو ارائه می‌دهد و سالیانه حدود ۷۵ هزار تن خدمات برش در این شرکت صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =