کمال زاده

شرکت فولاد آلیاژی ایران در آئین تجلیل از تولیدکنندگان و صنعتگران استان یزد به عنوان واحد نمونه صنعتی انتخاب شد.

به گزارش ایراسین، مراسم تجلیل از تولیدکنندگان و صنعتگران استان یزد با حضور معاون وزیر صمت، استاندار یزد، نماینده شهرستان یزد در مجلس شورای اسلامی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان و دیگر مسئولان استان یزد برگزار شد.

در این آئین که از برترین‌های تولید و صنعت تجلیل شد، شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز به عنوان برترین واحد صنعتی، معدنی کشوری در استان یزد معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

محمد کمال‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در این مراسم، به‌کارگیری استراتژی‌های مناسب تولید را یکی از عوامل مهم در موفقیت این شرکت دانست و گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران امکان تولید بیش از ۴۷۷ نوع گرید فولادهای خاص در ۱۰۰ هزار کد مقطع گرید که در نوع خود بی‌نظیر است، را دارد که نیاز فولادی ۱۶ صنعت مادر و تخصصی کشور را برآورده می‌کند.

‎وی در ادامه با اشاره به این موضوع که شرکت فولاد آلیاژی ایران از ابتدا بر تولید فولادهای آلیاژی و محصولات ارزش افزا متمرکز بوده است، تصریح کرد: این شرکت در اهداف و چشم‌اندازهای خود، تبدیل‌شدن به شرکتی پیشرو در صنعت با ارائه راهکارهای نوآورانه شده است؛ به‌طوری‌که با تولیدمحصولات با بالاترین سطح کیفیت به اولویت برتر مشتریان در تأمین فولادهای خاص و ویژه تبدیل شود.

‎مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با بیان اینکه این شرکت بعنوان واحد نمونه صنعتی کشور انتخاب شده است افزود: شرکت فولاد آلیاژی با اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر ویژه موفق شد در بین شرکت‌های بزرگ صنعتی استان یزد به عنوان برگزیده و شرکت برتر انتخاب شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =