جشن قهرمانی سپاهان در جام حذفی ایران 1403-1402

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان برای شروع تمرینات در هفته جاری به اصفهان برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم و به خصوص پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی، زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی ژوزه مورایس از جمع طلایی‌پوشان به گوش می‌رسید.

این زمزمه‌ها رفته رفته رنگ واقعیت به خود گرفت و مشخص شد سرمربی پرتغالی سپاهان علی‌رغم باقی ماندن یک سال از قراردادش به صورت رسمی درخواست جدایی داده است.

گفته می‌شود مورایس به چند دلیل قصد ادامه فعالیت در لیگ ایران را نداشت که اصلی‌ترین آن‌ها قوانین فدراسیون فوتبال و داوری‌های لیگ بود که به اعتقاد مورایس، اجازه قهرمانی را به سپاهان نخواهند داد؛ طبق شنیده‌ها وی همچنان خبر استفاده از VAR در فصل جدید را باور نکرده است.

دلیل بعدی مورایس برای جدایی، وضعیت آشفته باشگاه سپاهان در فصل گذشته بود، تغییرات مدیریتی و اتفاقاتی که در طول فصل برای سپاهان پیش آمد باعث می‌شد او علاوه بر مسائل داخل زمین، نگران اتفاقات بیرون از مستطیل سبز نیز باشد.

نکته دیگر که به نظر می‌رسید هیزمی بر روی آتش خشم مورایس باشد، احساس نارضایتی هواداران در مقطعی از فصل و برخی شعارهایی بود که علیه او شنیده شد.

اما باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مذاکرات خود با دستیار سابق ژوزه مورینیو، به وی اطمینان داد که همه تلاش خود برای استفاده از VAR در مسابقات لیگ جدید را انجام دهد.

در ادامه باشگاه سپاهان بر حفظ ساختار مدیریتی و حمایت از تیم و تفکرات مورایس تاکید کرده و در همین راستا با دریافت لیست بازیکنان مورد نظر ژوزه مورایس، نسبت به خرید و مذاکره با آن‌ها اقدام کرده است.

هواداران سپاهان نیز پس از اطلاع از درخواست مورایس برای جدایی با ارسال پیام‌هایی در صفحه شخصی این سرمربی، خواستار ادامه همکاری او با سپاهان شدند تا نشان دهند اتفاقات تلخ فصل گذشته را به فراموشی سپردند.

با بررسی تمام جوانب به نظر می‌رسد ادامه همکاری سپاهان با مورایس در مقطع فعلی که فرصت کمی تا شروع مسابقات آسیایی مانده است، تصمیم درستی است و سپاهان باید با برطرف کردن نقاط ضعف خود در فصل نقل و انتقالات، آماده فصل جدید شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =