• ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
  • کد خبر: 56927
  • readingTime: ۱ دقیقه
گردوغبار

اداره هواشناسی اصفهان در خصوص افزایش گرما و توده گرد و غبار شهدار صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، اداره کل هواشناسی اصفهان درباره تقویت و ماندگاری توده هوای گرم تا دوشنبه این هفته در مناطق مرکزی، شمالی و شمال شرقی استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

بر اساس این گزارش، هواشناسی اصفهان با توجه به این شرایط برای احتمال گرمازدگی هشدار داده و بر مراقبت‌های لازم برای افراد دچار بیماری‌های پوستی و همچنین مصرف بهینه و مدیریت حامل‌های انرژی تاکید کرده است.

اداره کل هواشناسی اصفهان در اطلاعیه دیگری همچنین برای تداوم وزش باد به همراه گرد و خاک و کاهش میدان دید تا اواسط هفته جاری هشدار نارنجی صادر کرد.
فعالیت این مخاطره جوی تا روز سه‌شنبه در مناطق شرق و شمال اصفهان ادامه دارد؛ برای مناطق غربی استان نیز افزایش ابر و احتمال طوفان لحظه‌ای پیش بینی شده است.

اداره کل هواشناسی اصفهان با توجه به این موضوع درباره احتیاط در تردد جاده‌ای، عدم جابه‌جایی با بالگرد و گلایدر، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، پارک نکردن خودرو در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال و همچنین عدم سم‌پاشی باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی هشدار داد.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، کاهش میدان دید، افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده برای مناطق شمال، شرق، مرکز و جنوب استان تا سه‌شنبه این هفته پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =