ابراهیم صادقی

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: حدود ۲۱ سال سابقه در سایپا دارم، پس از پایان لیگ برتر فوتبال تماسی از سمت مدیریت سایپا داشتم و به من درخواست دادند که برگردم تا به کمک تیم را به لیگ برتر ببریم. تمام دوران جوانی من در سایپا گذشته و امیدوارم با صعود به لیگ برتر کار بزرگی انجام دهیم.

ابراهیم صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در رابطه با نتایج تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصلی که گذشت، اظهار کرد: فراتر از تصور کار کردیم، به دلیل مصدومیت‌هایی که اواخر نیم فصل اول داشتیم در شروع نیم فصل دوم تیم با افت رو به رو شد، اما در آخر نتایج خوبی گرفتیم. سه سال در کنار ربیعی بودم که همکاری خوبی با یکدیگر داشتیم، در ذوب‌آهن علاوه بر نتیجه خوب در سبک بازی تغییرات مثبتی به وجود آمد و به بازیکنان جوان تیم فرصت بازی داده شد. این نکته را هم باید بگویم که ذوب‌آهن بازیکنان جوان و مستعد خوبی دارد که آینده فوتبال ملی هستند و می‌توانند خارج از ایران هم بازی کنند.

اختلاف نظر در همه مجموعه‌ها وجود دارد

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبین بر اینکه مشکلات و حواشی که بین سرمربی و مدیریت باشگاه وجود داشت چقدر کار تیم را سخت کرده بود، تصریح کرد: وقتی در یک مجموعه کار می‌کنی شاید در مقاطعی اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد، اما همه تلاش می‌کنند تا بهترین شرایط فراهم شود و تیم بهترین نتیجه را بگیرد.

چرا دریافتی داوران در لیگ برتر پایین است؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص داوری‌های لیگ برتر فوتبال، گفت‌: VAR در لیگ برتر به داوران کمک می‌کند و فشار را از روی آن‌ها بر می‌دارد. یک انتقادی نسبت به فدراسیون فوتبال دارم که چرا دریافتی داوران در لیگ برتر پایین است و روی این موضع باید تجدید نظر صورت بگیرد. بیشتر داوران ما یک شغل دارند و در کنار آن داوری می‌کنند که درست نیست.

در ذوب‌آهن فراتر از تصور کار کردیم/هدف گذاری سایپا صعود به لیگ برتر است

صادقی با بیان اینکه ذوب‌آهن قراردادها را به صورت کامل پرداخت نکرده است، اظهار کرد: ذوب آهن به تعهداتی که داشت عمل کرد و در حال حاضر پنج درصد از قرارداد مانده تا پرداخت شود.

وی در رابطه با حضور در سایپا، تصریح کرد: حدود ۲۱ سال سابقه در سایپا دارم، پس از پایان لیگ برتر فوتبال تماسی از سمت مدیریت سایپا داشتم و به من درخواست دادند که برگردم تا به کمک تیم را به لیگ برتر ببریم. تمام دوران جوانی من در سایپا گذشته و امیدوارم با صعود به لیگ برتر کار بزرگی انجام دهیم.

برای کادر فنی هم هنوز به جمع بندی نرسیدیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: قرار است تیم فصل گذشته را بررسی کنیم، با توجه به اینکه خوب بودند قرارداد بازیکنانی که نیاز داریم را تمدید می‌کنیم و نقاط ضعف را با جذب بازیکنان خوب تقویت می‌کنیم تا نتیجه مورد نظر را بگیریم. برای کادر فنی هم هنوز به جمع بندی نرسیدیم، با خیلی از دوستان صحبت کردیم که باید بررسی کنم و بعد از جمع بندی کادر فنی را معرفی کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =