فوتبال ساحلی

تیم فوتبال ساحلی دکترتامین در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ساحلی مقابل پاس گناوه تیم قعر جدولی لیگ قرار گرفت که در ضربات پنالتی شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌های فوتبال ساحلی دکترتامین و پاس گناوه امشب _یکشنبه ۱۷ تیرماه_ در هفته آخر نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی از ساعت ۱۹:۳۰ در زمین ساحلی تیران مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با پیروزی پاس گناوه در ضربات پنالتی به پایان رسید.

اسامی بازیکنان تیم فوتبال ساحلی دکتر تأمین: حسن سهرابی، مسعود حسنی‌پور، رضا دیری، حسین کارگر، ارسلان القاسی، مهران خسروی، علی‌اکبر سلجوقی، شایان جعفری، علی شیاسی، مهیار بهارلویی، علی کاظمی و رضا آزاد.

سرمربی: مجید هاشمی

تایم اول: بازی با ۱۰ دقیقه تأخیر آغاز شد، پاس گناوه از بازیکنان جوانی برخوردار است. دوتیم هجومی بازی می‌کنند، شوت بازیکن پاس گناوه را حسن سهرابی دروازه‌بان دکتر تأمین از زیر طاق دروازه بیرون کشید. دروازه‌بان پاس گناوه هم تأثیر گذار ظاهر شده است، حسین کارگر توپ را از اوت به سمت دروازه سهرابی فرستاد که روی اشتباه دروازه‌بان دکتر تأمین توپ وارد دروازه این تیم شد و داور برای پاس گناوه اعلام کرنر کرد. حسین کارگر روی یک برگردانی زیبا گل اول بازی و دکتر تأمین را به ثمر رساند، مسعود حسنی‌پور هم از روی نقطه پنالتی گل دوم و مهیار بهارلویی از راه دور گل سوم را وارد دروازه پاس گناوه کردند. در حالی که پاس گناوه در این دقایق موفق نشده شوتی به سمت دروازه دکتر تأمین داشته باشد، مسعود حسنی‌پور گل چهارم را برای تیم خود به ثمر رساند. در نهایت تایم اول با نتیجه چهار بر صفر به سود اصفهانی‌ها تمام شد.

تایم دوم: بازیکنان پاس گناوه نسبت به داوری معترض هستند، گناوه‌ای ها یکی از گل‌های خورده را جبران کردند. روی اشتباه بازیکن دکترتامین نزدیک بود گل به خودی بزنند. بازیکنان پاس گناوه برای جبران گل خورده تلاش می‌کنند، گناوه‌ای ها روی یک حمله خطرناک و اشتباه مهیار بهارلویی گل دوم را هم به ثمر رساندند. دو تیم برای گلزنی در تلاش هستند، در نهایت تایم دوم با نتیجه چهار بر دو به سود دکتر تأمین تمام شد.

تایم سوم: در ابتدای این تایم پاس گناوه گل سوم خود را به ثمر رساند، ضربه برگردان رضا دیری را دروازه‌بان پاس گناوه دفع کرد. بازیکنان پاس گناوه حملات متعددی داشتند و در نهایت بازی را به تساوی کشاندند. دکتر تأمین به گل پنجم رسید، در اواخر بازی پاس گناوه بازی را به تساوی کشتند تا نتیجه بازی در وقت‌های قانونی مشخص نشود.

وقت اضافه اول: ضربه حسنی‌پور را دروازه‌بان پاس گناوه برگشت داد، شوت بازیکن دکتر تأمین را دروازه‌بان پاس گناوه از روی خط جمع کرد که اصفهانی‌ها اعتقاد دارند توپ گل شده است. این تایم با نتیجه پنج بر پنج به پایان رسید.

پنالتی‌ها:

درضربات پنالتی در نهایت پاس گناوه با نتیجه هفت بر شش به پیروزی رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =