• ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
  • کد خبر: 57039
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرودگاه

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از پایان عملیات بازگشت هفت هزار و ۸۹۷ نفر از حاجیان کشور به فرودگاه شهید بهشتی این استان خبر داد.

به گزارش ایراسین، ابوذر ضیایی اظهار کرد: با ورود آخرین پرواز از جده یکشنبه شب هفدهم تیر، عملیات حج تمتع امسال در این فرودگاه پایان یافت.

وی افزود: این زائران با ۳۳ پرواز در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۷ تیر از سرزمین وحی وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شدند.

ضیایی گفت: فرودگاه اصفهان در عملیات رفت و برگشت حج تمتع سال جاری با انجام ۶۶ پرواز و خدمت رسانی به بیش از ۱۵ هزار و ۷۰۰ زائر خانه خدا، رتبه سوم را در بین سایر فرودگاه‌های برگزار کننده عملیات حج در کشور کسب کرد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان افزود: اجرای موفق عملیات حج و افزایش رضایتمندی حاجیان از خدمات و تسهیلات ارائه شده در فرودگاه اصفهان، مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی همه دست‌اندرکاران قسمت‌های مختلف فرودگاه است.

وی از هم افزایی و مشارکت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، یگان حفاظت هواپیمایی، پلیس فرودگاه، بخش گذرنامه، بهداشت مرزی، حج و زیارت استان، گمرک، بانک ملی، اورژانس، اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان و سایر سازمان‌ها و بخش‌های خدمت رسان که در برگزاری عملیات حج سال جاری ایفای نقش نمودند، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =