مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه فرودگاهی به ارزش ۴۰ هزار میلیارد تومان آماده انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران است.

به گزارش ایراسین، رضا نخجوانی از آماده شدن اطلس سرمایه‌گذاری در مجموعه فرودگاه‌ها کشور خبر داد و افزود: در این اطلس ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری به ارزش ۴۰ هزار میلیارد تومان که آماده انعقاد قرارداد است، مطرح شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای توسعه فرودگاه مهرآباد به عنوان قطب پروازهای داخلی کشور گفت: در برنامه هفتم توسعه انتقال حداکثری پروازهای این فرودگاه به فرودگاه امام (ره) مطرح شده بود که با رأی قاطع ۹۵ درصدی نمایندگان مجلس مخالفت شد.

نخجوانی خاطرنشان کرد: هم اکنون کار مطالعاتی توسعه این فرودگاه به متراژ ۱۲۰ هزار متر مربع به اتمام رسیده که برآورد بودجه آن ۳۰ هزار میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: این بودجه از منابع داخلی خود شرکت فرودگاه‌ها تأمین خواهد شد و به منابع دولتی نیازمند نیستیم.

نخجوانی تاکید کرد: مانع اصلی بر سر راه توسعه فرودگاه محل اجرای آن بود که در زمین‌های مرتبط با ارتش واقع شده بود، اما با مساعدت و حمایت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران این مهم تحقق خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت فرودگاه و ناوبری هوای ایران ادامه داد: اکنون فرودگاه‌های کشور در شرایط مطلوب و مناسب قرار دارند و حتی اگر پروازهای داخلی افزایش یابد توان خدمات رسانی وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =