فوتسال

رضا صادقی سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت اصفهان پس از شکست تیمش در نخستین هفته لیگ برتر مقابل شهرداری ساوه گفت: بازیکنان نفت تمام توان خود را گذاشتند، اگر ۲ اشتباه بچگانه نبود، نتیجه بازی به این شکل رقم نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رضا صادقی سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت اصفهان پس از شکست تیمش در نخستین هفته لیگ برتر مقابل شهرداری ساوه اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و بازیکنان نفت تمام توان خود را گذاشتند، اگر ۲ اشتباه بچگانه نبود، نتیجه بازی به این شکل رقم نمی‌خورد.

وی افزود: حتی می‌توانستیم پیروز بازی باشیم، در پایان بازی رو به بازی پاورپلی آوردیم و موقعیت‌های زیادی کسب کردیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

صادقی تصریح کرد: امیدوارم داوران با تمرکز بیشتری وارد مسابقات شوند، ۲ پنالتی ۱۰۰ درصد برای ما اعلام نشد و اخطارهای متوالی به بازیکنان دو تیم سخت‌گیرانه بود.

سرمربی تیم نفت با اعلام رضایت از عملکرد بازیکنانش خاطرنشان کرد: تیم جوانی داریم که در آن بازیکنان ۱۸ و ۲۰ ساله بازی می‌کنند، مطمئن باشید در ادامه راه تیم موفق‌تری خواهیم بود، بازیکنانی که جذب کردیم به دلیل دیر اضافه شدن به تیم، با دیگر بازیکنان هماهنگ نیستند.

وی ادامه داد: یکی از بازیکنان خوب ما هم در نخستین دقایق بازی دچار مصدومیت شد که امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد؛ امروز چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم اما می‌دانم عملکرد ما به شکلی خواهد بود که فصل را در رتبه‌های میانی جدول به پایان خواهیم رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =