فوتسال

رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از برتری تیمش مقابل پالایش نفت گفت: در تیم شهرداری لیست جذب بازیکنان اهمیت چندانی ندارد زیرا از لحاظ مالی ضعیف‌ترین بودجه لیگ را داشتیم و با چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان تیم را بستیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه نیز پس از برتری تیمش مقابل پالایش نفت اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود، هر دو تیم با تفکرات تاکتیکی و متنوع در زمین بازی حضور یافتند، سعی کردیم ابتدا دروازه تیم را بسته نگه داریم و روی موقعیت‌ها به گل دست یابیم.

وی افزود: با اینکه قالب تیم را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند توانستیم بازی را مدیریت کنیم، استراتژی خوبی برای این بازی داشتیم و خوشحالم در یک روز سخت گلی دریافت نکردیم.

لک در خصوص داوری گفت: صحنه بحث‌برانگیزی اتفاق نیفتاد، داوری خوب بود با اینکه من هم اخطار دریافته گردم، نیمه دوم بازی درگیرانه پیگیری شد که در فوتسال طبیعی است.

سرمربی تیم شهرداری با اشاره به جوان بودن تیمش خاطرنشان کرد: تیم خیلی جوانی داریم و ۵ تا ۶ بازیکن ۱۷ یا ۱۸ ساله دیگر به تیم اضافه خواهند شد؛ سعی داریم در جدول لیگ شرایط خود را تثبیت کنیم و در ادامه به رتبه تک رقمی نیز فکر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در تیم شهرداری لیست جذب بازیکنان اهمیت چندانی ندارد زیرا از لحاظ مالی ضعیف‌ترین بودجه لیگ را داشتیم و با چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان تیم را بستیم.

لک در پایان گفت: با بسیاری از بازیکنان صحبت کردیم اما با توجه به افزایش رقم قرارداد بازیکنان در ۲ سال اخیر، بازیکنانی که بیشتر دوست داشتند با ما کار کنند را جذب کردیم.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =