• ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
  • کد خبر: 57428
  • readingTime: ۱ دقیقه
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام  در مجتمع فولاد سبا

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۴۳۰ تیم امدادی و عملیاتی در مراسمات عزاداری به مردم خدمت‌رسانی می کنند.

به گزارش ایراسین، منصور شیشه فروش با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات ایمنی و بهداشتی ترافیکی، تأمین برق و سوخت پایدار و آبرسانی در مراسم‌های پیش بینی شده در حسینیه‌ها، بقاع متبرکه، مساجد و اماکن پیش بینی شده برای عزاداری تعداد ۴۳۰ تیم امدادی و عملیاتی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: این عوامل متشکل از عوامل شهرداری‌ها و آتش نشانی، شر کت‌های توزیع برق، گاز، پخش فرآورده‌های نفتی، آب و فاضلاب، اورژانس، هلال احمر، شبکه‌های بهداشت و درمان، راهداری و پلیس راه و راهور نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز اقدام می‌کنند.

وی افزود: قبل از برگزاری مراسم‌ها دستورالعمل‌های ایمنی در جانمایی و نصب خیمه‌های حسینی، استاندارد سازی شبکه‌های برق رسانی و روشنایی، ایمنی حریق الزامات بهداشتی در تهیه و توزیع نذورات و مواد غدایی مورد استفاده و ارزیابی ایمنی اماکن برگزاری مراسم‌ها توسط عوامل آتش نشانی و شهرداری‌ها و مرکز بهداشت بررسی و نسبت به ابلاغ و پیگیری رفع نواقص ایمنی شناسایی شده تأکید و اقدام کردند.

شیشه فروش اضافه کرد: هم اینک در ۳۰۰ روستای سطح استان به علت عدم امکان تأمین آب پایدار از طریق آبرسانی سیار و نصب تانکرهای ثابت در روستاها آبرسانی انجام می‌شود.

وی افزود: با افزایش دما شرایط افت فشار آب در برخی از نقاط شهرها و روستاها وجود دارد که بر ضرورت رعایت الگوی مصرف بهینه آب شرب با نصب لوازم کاهنده مصرف، احداث مخازن ذخیره استراتژیک آب، بازسازی شبکه‌های فرسوده آبرسانی، جلوگیری از هدر رفت آب و صرفه‌جویی در تمامی بخش‌های مصرف از جمله شرب، صنعت و فضای سبز تاکید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =