• ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
  • کد خبر: 57470
  • readingTime: ۲ دقیقه
فوتبال ساحلی

بر خلاف فصل گذشته ساحلی بازان اصفهانی در ابتدای فصل جاری عملکرد خوبی تحت هدایت مجید هاشمی نداشتند به شکلی که نیم فصل اول را بدون پیروزی و امتیاز در قعر جدول تمام کردند و بدترین نتیجه فوتبال ساحلی اصفهان را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، باشگاه ورزشی دکتر تأمین فصل گذشته در حالی سهمیه تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد را در اختیار گرفت که تنها چند ساعت به آغاز مسابقات لیگ باقی مانده بود و بازیکنان تمرین خوبی با یکدیگر نداشتند، با این وجود در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردند اما هرچه از رقابت‌ها گذشت عملکرد این تیم تحلیل رفت و به سختی در لیگ برتر ماندگار شدند.

دکتر تأمین بدون بار فنی در لیگ برتر فوتبال ساحلی

برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در حالی که انتظار می‌رفت دکتر تأمین توجه بیشتری به تیم ساحلی خود داشته باشد، اما چنین اتفاقی رخ نداد و بازیکنان خوبی از جمله امیرحسین اکبری از این تیم جدا شدند. در فصل نقل و انتقالات باشگاه دکتر تأمین اقدامی برای جذب بازیکنان خوب و ملی‌پوش اصفهانی انجام نداد تا اینکه این بازیکنان هم جذب تیم‌های دیگر مانند چادرملو اردکان شوند. تیم دکتر تأمین در این دو فصل هیچ ارتقا فنی به خود ندیده تا بازیکنان از بار فنی و دانش مربی خود استفاده کنند و اکثر موفقیت‌های امتیازی و منجر به گل نیز حاصل تلاش‌ها و مهارت‌های فردی چند بازیکن این تیم است.

یکی دیگر از مشکلاتی که فوتبال ساحلی اصفهان چندین سال با آن روبه‌رو است، نبود زمین ساحلی در خود استان اصفهان است و از زمان تیم داری صنعت فرش حداد اصفهانی‌ها مجبور بودند میزبانی خود را در تیران یا شهرهایی مانند یزد برگزار کنند. باشگاه دکتر تأمین با توجه بر اینکه نسبت به این موضوع آگاهی داشت، اما در تعطیلات لیگ اقدامی برای رفع آن انجام نداد.

اصفهان همچنان بدون زمین ساحلی

مدیرعامل این تیم اصفهانی در تمرین پیش فصل اعلام کرد که اگر در اصفهان زمینی درست نشود با توجه به استاندارد نبودن زمین ساحلی تیران، میزبانی از اصفهان گرفته خواهد شد، اما تا پایان نیم فصل اول این تیم همچنان مسابقات داخلی خود را در تیران برگزار کرد و گویا سازمان لیگ فوتبال هم دیگر مشکلی با این موضوع ندارد و اجازه می‌دهد مسابقات در یک زمین غیر استاندارد برگزار شود. این نکته را هم باید اشاره کنیم که مدیرعامل باشگاه دکتر تأمین گفته بود برای نیم فصل دوم زمین ساحلی ناژوان آماده می‌شود، اما طبق پیگیری‌های خبرنگار ایراسین تغییری در زمین ساحلی ناژوان به وجود نیامده است.

بدترین نتیجه فوتبال ساحلی اصفهان به دست آمد

بر خلاف فصل گذشته ساحلی بازان اصفهانی در ابتدای فصل جاری هم عملکرد خوبی تحت هدایت مجید هاشمی نداشتند به شکلی که نیم فصل اول را بدون پیروزی و امتیاز در قعر جدول تمام کردند و بدترین نتیجه فوتبال ساحلی اصفهان را رقم زدند.

احتمال جدایی بازیکنان در نیم فصل دوم

فوتبال ساحلی یکی از رشته‌هایی است که در فصل ۱۴۰۴ -۱۴۰۳ باشگاه‌ها و اسپانسرها توجه خوبی به آن داشتند و مبلغ قرارداد بازیکنان در این رشته افزایش یافته است، اما باشگاه دکتر تأمین قراردادهای پایینی با بازیکنان خود بست تا بازیکنی رغبت نکند با این تیم وارد مذاکره شود و احتمال دارد برای نیم فصل دوم بازیکنان خوب این تیم تصمیم به جدایی بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =