وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جانشین خود در دولت آینده توصیه کرد تا مسائل بازنشستگان، کارمندان و کارگران را پیگیری کرده و کارهای به زمین مانده را به سرانجام برساند.

به گزارش ایراسین، صولت مرتضوی امروز پس از جلسه هیأت دولت در پاسخ به این سوال که دولت آینده کدام مأموریت انجام نشده این وزارتخانه را پیگیری کند، گفت: مأموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مستمری است و نمی‌توان ادعا کرد که انجام آن کار به پایان رسیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: یکی از مأموریت‌های ما صیانت از حقوق بازنشستگان است که باید حتماً به این موضوع توجه شود. موضوع دیگر اشتغال است که باید به صورت مستمر پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه باید با اقدامات مستمری برای کاهش بیکاری در کشور انجام داد، گفت: برای دولت آینده و آقای دکتر پزشکیان آرزوی موفقیت دارم تا بتوانند برخی از مشکلات باقی مانده را حل کنند.

مرتضوی در توصیه به وزیر آینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم مردم دوست و عاشق خدمت به مردم باشند و کارهای به زمین مانده را به سرانجام برسانند و به امورات بازنشستگان، کارمندان و کارگران توجه لازم را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =