رحمان محمدی راد والیبال

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: سال آخری که در سپاهان حضور داشتم یکسری از افراد با توجه بر سیاستی که داشتند، فشار روانی ایجاد کردند که خرج زیادی شده و تیم باید قهرمان شود در صورتی که همان سال سپاهان از لحاظ هزینه‌ای جز تیم‌های سوم و چهارم بود. این روزها احساس می‌کنم، همان اتفاقات دوباره دارد رخ می‌دهد.

رحمان محمدی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، در رابطه با حضور در تیم والیبال شهداب یزد، اظهار کرد: با توجه به تماسی که از سوی مدیریت باشگاه شهداب گرفته شد جلسه‌ای با مدیران این باشگاه داشتیم و به دلیل نزدیکی دیدگاه دوطرف قرارداد منعقد شد، در ابتدا قرار نبود در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنیم، اما طبق جلسه‌ای که با حضور رئیس فدراسیون والیبال و استاندار یزد داشتیم، قرار شد به عنوان میزبان در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

وی ادامه داد: برای تشکیل تیم به سمتی رفتیم که بازیکنانی جذب کنیم تا علاوه بر لیگ برتر والیبال در جام باشگاه‌های آسیا هم بتوانند به ما کمک کنند و با توجه به میزبانی و توقعی که از والیبال ایران وجود دارد عملکرد خوبی داشته باشیم. با چند نفر از بازیکنان تیم ملی صحبت کردیم تا به عنوان یار کمکی کنار ما باشند که مرتضی شریفی، بردیا سعادت و علیرضا مصلح آبادی پذیرفتند کنار ما باشند. وارد هفته سوم تمرینات شدیم و به خاطر اینکه بازیکنان از شرایط لیگ و کار با توپ دور بودند، نخست تمرینات توپی و آمادگی جسمانی را در اولویت قرار دادیم.

افراد زیادی درگیر رفع مشکلات سالن برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا هستند

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد با بیان اینکه ناظران فدراسیون والیبال ایراداتی به سالن والیبال یزد گرفتند، تصریح کرد: شرایط و استانداردهای مسابقات باشگاه‌های آسیا نسبت به سالیان گذشته متفاوت شده است، از ما یک سالن برای تمرین و یک سالن برای مسابقات خواستند که هر روز دوستان زیادی درگیر رفع مشکلات هستند تا میزبان خوبی باشیم.

قائمی زمان خوبی اعلام کرد که نمی‌تواند کنار ما باشد

محمدی راد در خصوص فرهاد قائمی، گفت: اسم قائمی در تاریخ والیبال ثبت شده که با افتخار با این بازیکن قرارداد امضا کردیم، اما در سال‌های اخیر آسیب دیدگی داشت و از شرایط آرمانی دور بود که ما از او خواهش کردیم در تمرینات حضور داشته باشد و با توجه بر اینکه دکتر و بدنساز تیم از بهترین‌ها هستند می‌توانند کمک کنند. قائمی تمرینات بدنی را شروع کرد، اما در تمرینات توپی دوباره آسیب دیدگی‌های گذشته این بازیکن برگشت و با توجه بر اینکه در اختیار تیم ملی نوجوانان است از ما خواست که به استراحت بپردازد و کمک تیم ملی باشد که جا دارد از این بازیکن بابت صداقتی که داشت تشکر کنیم زیرا زمان خوبی این موضوع را با ما مطرح کرد و می‌توانیم یک بازیکن دیگر جایگزین وی کنیم.

وی با اشاره بر اینکه اوسمان علیفر و پائولو دو بازیکن خارجی شهداب هستند، اظهار کرد: برای مسابقات باشگاه‌های آسیا در سال جاری مانند گذشته نمی‌توان بازیکن خارجی با کیفیت به عنوان یار کمکی آورد زیرا این رقابت‌ها در شهریور ماه برگزار می‌شود و بازیکنان خارجی خوب در تمرینات تیم‌های خود هستند.

قدرت تیم‌ها در لیگ برتر والیبال به هم نزدیک خواهد بود

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در رابطه با هدف گذاری شهداب در لیگ برتر والیبال، تصریح کرد: سه سال گذشته شهداب در فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال حضور داشته که همه انتظار بهترین نتیجه را از این تیم دارند. علاوه بر شهداب تیم‌های دیگری هم هستند که خوب بسته شدند و باتوجه به پتانسیل بازیکنان ایرانی نمی‌توان گفت قهرمانی برای کدام تیم است. به نظر من تیمی موفق می‌شود که برنامه‌ریزی داشته باشد، بازیکنان کنار یکدیگر خوب کار و یکدیگر را درک کنند. به دلیل اینکه بیشتر بازیکنان خوب فصل قبل لژیونر شدند، قدرت تیم‌ها به هم نزدیک است. شهداب برخلاف سال گذشته به جوان‌گرایی روی آورده به شکلی که در هر پستی حداقل یک بازیکن جوان با انگیزه داریم.

سرمایه گذاری در بخش خصوصی و دولتی متفاوت است

محمدی راد با بیان اینکه با توجه به شرایط جامعه قراردادهای والیبال هم خوب شده است، گفت: برای فصل جدید سعی کردیم بازیکنان فصل گذشته را حفظ کنیم، اما درخواست‌های مالی زیاد بود و با توجه به بودجه باشگاه امکان پرداخت چنین مبالغی وجود نداشت. سرمایه گذاری در بخش خصوصی و دولتی متفاوت است، برای مثال بودجه شهداب به عنوان یک باشگاه خصوصی با بودجه تیم‌های صنعتی قابل مقایسه نیست، در حال حاضر این ذهنیت وجود دارد که شهداب یک پول زیادی خرج کرده و یک تیم کهکشانی تشکیل داده در صورتی که باشگاه ما یک هزینه معقول داشته است.

وی افزود: سال آخری که در سپاهان حضور داشتم یکسری از افراد با توجه بر سیاستی که داشتند، فشار روانی ایجاد کردند که خرج زیادی شده و تیم باید قهرمان شود در صورتی که همان سال سپاهان از لحاظ هزینه‌ای جز تیم‌های سوم و چهارم بود. این روزها احساس می‌کنم، همان اتفاقات دوباره دارد رخ می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =