مزار

در آئینی مزار یادبود خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی در استانداری اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در آئین رونمایی از مزار یادبود سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی که با حضور خانواده شهید سرافراز سردار زاهدی، معاونین استانداری و کارکنان این مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: حکمت خداوند متعال این بود که رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی پس از حدود سه سال خدمت خالصانه در این جایگاه به فیض شهادت نائل شود که از این بابت تسلیم تقدیر الهی هستیم.

وی ادامه داد: شهید والامقام آیت الله رئیسی شخصیت بسیار والایی داشتند که سخن گفتن در مورد ایشان امر بسیار سختی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: خداوند را شاکر هستیم که بخشی از عمر خدمت ما در نظام جمهوری اسلامی در دوره‌ای گذشت که رئیس جمهور این دولت را خداوند برگزید تا به مقام شامخ شهادت نائل شود.

جان‌نثاری ادامه داد: شخصیت ایشان در نوع خود کم نظیر و خدوم بود و از هر فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی استفاده می‌کردند.

وی ولایت مداری را یکی از شاخصه‌های مهم شهید جمهور رئیسی دانست و اظهار کرد: استاندار اصفهان از این شهید بزرگوار نقل می‌کنند که شهید جمهور آیت الله رئیسی دلیل استقبال و همراهی مردم را تأیید مقام معظم رهبری و خود را وام‌دار انقلاب اسلامی می‌دانستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: مردم داری و مردم دوستی شهید والامقام رئیسی زبان‌زد است و بر همه روشن است که این شهید بزرگوار به معنای واقعی کلمه به مردم عشق می‌ورزید و خدمت به مردم را از موهبت‌های الهی می‌دانست و هیچ قراری برای رفع مشکلات مردم نداشت.

وی با اشاره به اینکه ایشان قائل به رفع مشکلات مردم بودند اظهار کرد: شهید جمهور آیت الله رئیسی معتقد بودند که بایستی به مردم احترام گذاشت و امور آنها را رفع و رجوع کرد و این دو مورد توأم با یکدیگر و بدون منت باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: شهید جمهور آیت الله رئیسی در تاریخ ایران اسلامی جاودانه شد و خدمات و سیروسلوک ایشان تا ابد ماندگار و الگو خواهد بود.

وی اضافه کرد: از این رو کارکنان استانداری اصفهان پیشنهاد دادند تا یادی از این شهید والامقام در استانداری به یادگار گذاشته شود؛ که تصمیم گرفته شد تا مزار یادبود سیدالشهدای خدمت در جوار شهید گمنامِ آرمیده در استانداری اصفهان در نظر گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =