سومین جشنواره ملی مهارت

در سومین جشنواره ملی مهارت که با حضور وزیر کار، وزیر آموزش و پرورش و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از شرکت فولاد مبارکه به عنوان خیّر مهارت آموزی در کشور با اهدای لوح و تندیس جشنواره تقدیر صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سومین جشنواره ملی مهارت با شعار مهارت، پل کارآفرینی و اشتغال پایدار، با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا حاجی بابایی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مهرداد عظیمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در محل مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

تقدیر از شرکت فولاد مبارکه به عنوان خیّر مهارت‌آموزی در کشور

این جشنواره به تفکیک در چهار بخش شناسایی و تجلیل از فعالان و پیشکسوتان مهارت‌آموزی، شناسایی و تکریم خیرین مهارت‌آموزی، انتخاب و معرفی سفیران مهارت و انتخاب و معرفی بنگاه‌های اقتصادی سرآمد در حوزه مهارت‌آموزی برگزار شد و در بخش خیرین مهارت‌آموزی از شرکت فولاد مبارکه با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با حضور در این جشنواره، لوح تقدیر و تندیس این شرکت را دریافت کرد.

متن لوح تقدیر از شرکت فولاد مبارکه به شرح زیر است:

تقدیر از شرکت فولاد مبارکه به عنوان خیّر مهارت‌آموزی در کشور

«شرکت فولاد مبارکه

ایجاد اشتغال، گسترش فرهنگ کار، مهارت آموزی و توانمندسازی حرفه‌ای جوانان این مرز و بوم جز با همتی سترگ و عزمی راسخ محقق نخواهد شد.

خیرین مهارتی با فهم عمیق نسبت به ضرورت توسعه مهارت و اشتغال، یاریگر فرزندان پر استعداد این مرز و بوم در نیل به افق‌های روشن آینده هستند.

اکنون که توسعه و ارتقا مهارت و اشتغال جوانان کشور به همت نیک‌اندیشان خیرخواه به پدیده‌ای امیدبخش در کشور تبدیل شده است، وظیفه خود می‌دانیم نیت خیر و تلاش ارجمند شما را در این راه صمیمانه ارج نهیم.

امیدوارم خدواند بزرگ شما را در این مسیر خوش فرجام توفیق روزافزون عنایت فرماید.

مهرداد عظیمی

«معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور»

تقدیر از شرکت فولاد مبارکه به عنوان خیّر مهارت‌آموزی در کشور

شایان ذکر است این رویداد به صورت سراسری، هم زمان در ۳۱ استان کشور و با حضور رؤسای بنگاه‌های اقتصادی، سفیران مهارت و خیرین مهارتی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =