هرسیچ

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: باید در نفوس، اذکار و افکار جوانان رسوخ کنیم، آنچه ارزش‌ها را به‌جای استیصال و استعمار فرانو در جامعه روشن‌گری می‌کند، برگزاری کنگره شهدا برای دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حسین هرسیج، صبح سه شنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد سومین کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان اظهار کرد: دوست و دشمن بر این نکته باور دارند که در جمهوری اسلامی از نظر نظامی و سخت‌افزاری به قدرت بازدارندگی رسیدیم اما این امر کافی نیست و دشمن راهی جدید یعنی جنگ شناختی و ادراکی را به راه انداخته است.

وی افزود: آنچه نقطه قوت جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و تاکنون نظام را حفظ کرده است ارزش شهادت و ایثار است که باید در بدنه جوانان نفوذ کند و از دانشگاه انتظار می‌رود در این حوزه ورود کند.

رئیس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه روشنفکران غرب‌زده از آزادی و حقوق بشر استفاده ابزاری می‌کنند، تصریح کرد: خون شهدا این نظام را بارور کرده و با ۲ مقاله و یادداشت از بین نمی‌رود و این موارد هیچ چیز جز استفاده ابزاری از حقوق بشر و آزادی نیست‌.

وی خاطر نشان کرد: باید در نفوس، اذکار و افکار جوانان رسوخ کنیم، آنچه ارزش‌ها را به‌جای استیصال و استعمار فرانو در جامعه روشن‌گری می‌کند، برگزاری کنگره شهدا و تبیین شهدا برای دانشجویان است.

آبان ماه زمان مناسب کنگره شهدای دانشجو است

همچنین مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان در این جلسه اظهار داشت: باید پیش از اجلاسیه کنگره شهدا، کنگره شهدای دانشجو برگزار شود و مهرماه زمان پیشنهادی برای آغاز کنگره‌های دانشگاهی است.

مهدی یادگاری گفت: ۲ آبان‌ماه که منتهی به کنگره شهدای اصفهان است برای برگزاری کنگره زمان مناسبی است.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه، غبار روبی از مزار شهدا، مشخص کردن شهدای شاخص هر دانشکده، اختصاص زمانی از درس دفاع مقدس به معرفی شهدا از جمله اقداماتی است که انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =