معاون علمی رئیس جمهور

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، با اشاره به اهمیت دانش‌آموزان به عنوان موتور پیشران نیروی انسانی کشور گفت: یک بخش از معاونت علمی به حوزه دانش‌آموزی اختصاص می‌یابد.

به گزارش ایراسین، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان امروز سه شنبه میزبان محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور به منظور تکریم از دهقانی فیروزآبادی معاون سابق و معارفه حسین افشین معاون جدید این مجموعه بود.

معاون علمی در این آئین که با حضور سورنا ستاری معاون علمی دولت یازدهم و دوازدهم همراه بود، از سابقه آشنایی و همکاری خود با روح‌الله دهقانی فیروزآبادی گفت و افزود: شاید سخت‌ترین اتفاق برای من جایگزین شدن به جای دکتر فیروزآبادی به عنوان فردی دانشمند، فرهیخته و اخلاق مدار بود.

یک بخش از معاونت علمی به بخش دانش‌آموزی اختصاص می‌یابد

افشین، یکی از نکات مهم معاونت علمی را چه در دوران سورنا ستاری و فیروزآبادی وارد نشدن به حاشیه و منازعات سیاسی دانست و افزود: برای هر فردی که در رأس مجموعه معاونت علمی قرا می‌گیرد این اصلی بسیار مهم محسوب می‌شود.

یک بخش از معاونت علمی به حوزه دانش‌آموزی اختصاص می‌یابد

اختصاص یک بخش به حوزه دانش‌آموزی

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور بیان کرد: یک بخش از معاونت علمی را حتماً به بخش دانش آموزی اختصاص خواهیم داد، معتقدم دانش آموزان، موتور پیشران نیروی انسانی هستند و توسعه کشور از بخش دانش آموزی می‌گذرد و خلاقیت از کودکی رشد می‌یابد و باید به این بخش توجه ویژه ای شود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور راهبرد کلی خود را تصدی‌گری نکردن این معاونت اعلام کرد و گفت: این مجموعه صرفاً کارمند زیست بوم نوآوری کشور خواهد بود، نگاه رئیس جمهور این است که فراتر به معاونت علمی نگاه می‌کند و معاونت باید بال پرواز وزارتخانه‌های دولت، اتاق فکر دولت و پیگیر فناوری باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =