شورا

دبیر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وزیران پیشنهادی اقتصاد، ارتباطات، کشور، آموزش و پرورش، علوم و دفاع برنامه‌های بسیار منسجمی در کمیسیون امور داخلی کشور ارائه کردند.

به گزارش ایراسین، سید روح الله موسوی در تشریح جلسات کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با وزیران پیشنهادی کابینه چهاردهم گفت: ۷ تن از وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حضور یافته و برنامه‌ها، سوابق و عملکرد آنها مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه برنامه‌های ارائه شده وزیران پیشنهادی باید با اسناد بالادستی و برنامه پنج ساله هفتم توسعه همخوانی داشته باشد گفت: ارزیابی برنامه‌های ارائه شده وزیران پیشنهادی تا امروز در کمیسیون شوراها ادامه دارد و جمع بندی نظرات هم بزودی تحویل هیأت ریسه مجلس می‌شود.

نماینده مردم لردگان اضافه کرد: وزیران پیشنهادی اقتصاد، ارتباطات، کشور، آموزش و پرورش، علوم و دفاع برنامه‌های بسیار منسجمی در کمیسیون امور داخلی کشور ارائه کردند و همه وزرا هم تا این لحظه برنامه‌های قابل قبولی داشتند.

موسوی با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: ستار هاشمی جوان‌ترین وزیر معرفی شده دولت چهاردهم است که با داشتن بر نامه‌های تجربی و مدیریتی خوب در این حوزه اشرافیت کامل دارد و ما خوش بین هستیم که مجلس به این وزیر پیشنهادی جوان، نخبه و دانشمند اعتماد کند.

دبیر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، توجه به معیارهای رهبر انقلاب در رأی اعتماد به وزیران پیشنهادی را مهم ارزیابی کرد و گفت: دکتر پزشکیان در معرفی اعضای کابینه به توصیه‌های رهبر انقلاب عمل کرده است و نمایندگان هم به این شاخص‌ها توجه جدی دارند.

موسوی، تعامل حداکثری دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور را یک ضرورت عنوان کرد و اظهار داشت: شروع بکار دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم با هم است و این نکته مهمی برای آغاز همکاری‌های دو قوه است که امیدواریم همان طور که رهبر انقلاب فرمودند موفقیت رئیس جمهور را موفقیت همه و نظام بدانیم چون این هم افزایی می‌تواند برای پیشبرد اهداف اقتصادی و توسعه کشور مؤثر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =