همستر

شاخص‌ها از ورود سرمایه جدید به بازار رمزارزها خبر می‌دهند، ضمن اینکه موجودی بیت‌کوین صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح در طول تاریخ رسید. با وجود این اخبار مثبت خبر مرگ پروژه همستر از سوی مالک simple با ریزش چند ده میلیون نفری کاربران این بازی همراه شد، اگرچه شاید این خبر صحت نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص‌ها نشان می‌دهد سرمایه وارد شده به بازار رمزارزها در ماه‌های گذشته به مراتب بالاتر از سیکل‌های صعودی قبلی است. بازار رمزارزها هر ۴ سال یک مرتبه پس از رویداد هاوینگ بیت‌کوین، یعنی نصف شدن درآمد ماینرها وارد فاز صعودی می‌شود و قیمت بیت‌کوین همراه با سایر رمزارزها سقف تاریخی جدیدی به ثبت می‌رسانند. آخرین هاوینگ بیت‌کوین در اردیبهشت ۱۴۰۳ انجام شد ولی هنوز بیت‌کوین یا سایر رمزارزها حرکت صعودی خاصی را آغاز نکرده‌اند و بسیاری از آنها پس از رویداد هاوینگ نزولی بودند. با این حال شاخص‌ها نشان می‌دهد حجم بازار تتر هر روز سقف تاریخی جدیدتری به ثبت می‌رساند.

هجوم سرمایه‌گذاران به بازار رمزارزها در هفته مرگ همستر! / آیا پروژه همستر شکست خورد؟

قیمت تتر در بازار رمزارزها برابر با یک دلار است در نتیجه افزایش حجم بازار به معنای رشد عرضه تتر است. در واقع هر روز تترهای بیشتری ضرب و وارد بازار رمزارزها می‌شود و تتر فعلی به مراتب بالاتر از سیکل‌های صعودی قبلی در بازار رمز ارزهاست. در طرف مقابل موجودی رمز ارز در صرافی‌های معتبر نیز در حال کاهش است.

خروج رمز ارز یا بیت‌کوین از صرافی‌ها شاخص مثبتی برای رشد قیمت است، زیرا وقتی خروجی رمز ارز از صرافی شدت می‌گیرد خطر فروش در کوتاه مدت کمتر خواهد شد. داده‌ها نشان می‌دهد بیت‌کوین موجود در صرافی‌ها به پایین‌ترین مقدار در طول تاریخ رسیده است.

هجوم سرمایه‌گذاران به بازار رمزارزها در هفته مرگ همستر! / آیا پروژه همستر شکست خورد؟

این شاخص‌ها از پتانسیل رشد قیمت‌ها در بازار رمزارزها خبر می‌دهند ولی بازدهی قیمت بسیاری از رمزارزهای معتبر بازار طی یکی دو ماه گذشته منفی بود و تعدادی از آنها بیش از ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست دادند. بررسی‌ها نشان می‌دهد در دو هاوینگ قبلی بیت‌کوین و سایر رمزارزها در یک بازه زمانی ۵۰۰ تا ۶۰۰ روز پس از هاوینگ به سقف قیمتی جدید خود رسیده‌اند و اکنون تنها ۱۵۰ روز از جدیدترین رویداد هاوینگ می‌گذرد، اگرچه برخی از تحلیل گران مدعی‌اند احتمال رکود در اقتصاد آمریکا می‌تواند مانع از رشد قیمت‌ها در بازار رمزارزها شود.

مرگ احتمالی همستر!

روزهای ابتدایی هفته گذشته خبر مرگ پروژه همستر در فضای مجازی منتشر شد. مالک صرافی و ایردراپ simple گفت: همستر مرده است و شاید دیگر در صرافی خاصی لیست نشود. پس از انتشار این خبر کاربران همستر چند میلیون نفر ریزش کردند ولی تیم همستر همچنان به این خبر واکنشی نشان نداده است. تیم پروژه نه ادعای مالک simple را تأیید کردند و نه آن را رد می‌کنند. برخی افراد نزدیک به پروژه نیز عقیده دارند ادعای مرگ همستر صحت ندارد. به هرحال انتشار این خبر و واکنش نشان ندادن اعضای تیم همستر با ریزش شدید کاربران همستر همراه بود. به خصوص اینکه در این هفته خبر ایردراپ بازی تلگرامی دیگری به نام Dogs اعلام شد. مدیران این پروژه اعلام کردند عملیات استخراج توکن این بازی به پایان رسیده است و ایردراپ آن به زودی انجام خواهد شد. برخی از صرافی‌ها حتی توکن ایردراپ dogs را لیست کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =