سرسخت

به همت روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، مستند ویدئویی «سرسخت» روایتی کوتاه از زندگی و فعالیت‌های حرفه‌ای ورزشکار افتخارآفرین شرکت حمل‌ونقل توکا، از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد تولید شد.

به گزارش ایراسین، مستند کوتاه «سرسخت» به معرفی و مروری بر زندگی و فعالیت‌های حرفه‌ای «سیاوش امیری» از کارگران پرتلاش و سخت‌کوش شرکت حمل‌ونقل توکا در رشته موی‌تای و افتخارات کسب‌شده توسط وی پرداخته است و به‌زودی نسخه کامل آن منتشر خواهد شد.

بنا بر این گزارش، «سرسخت» دومین اپیزود از سلسله تولیدات ویدئویی جدید روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با نام «توکاپ TukaUp» است که قرار است ازاین‌پس و طی اپیزودهای مختلف، به معرفی و نمایش دستاوردها و افتخارات علمی، ادبی، هنری و ورزشی کارگران و کارمندان پرتلاش این هلدینگ بپردازد.

گفتنی است در آئینی که با حضور ورزشکار افتخارآفرین، خانواده وی، مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت حمل‌ونقل توکا، رئیس واحد مستندسازی روابط‌عمومی فولاد مبارکه و مدیر روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد برگزار شد، مستند «سرسخت»، روایت زندگی و فعالیت‌های حرفه‌ای سیاوش امیری، ورزشکار افتخارآفرین شرکت حمل‌ونقل توکا در رشتهٔ موی‌تای، اکران شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =