وزارت

وزیر کشور گفت: اصلی ترین اولویت ما در این مرحله، حفظ منزلت و کرامت مردم در همه شئون است و این اولویت، رویکرد اصلی ما در برنامه ریزی ها و اقدامات است.

به گزارش ایراسین، اسکندر مؤمنی امروز در همایش استانداران که در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، گفت: حدود ۱۶ میلیون دانش‌آموز داریم و حداقل دو برابر آن، ۳۲ میلیون والدین، یعنی در مجموع نزدیک به ۵۰ میلیون یا شاید بیشتر، یک جامعه هدفی هستند که همه آنها با آموزش و پرورش مرتبط هستند.

وی افزود: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌های بسیار کم‌هزینه و بسیار پربازده است چرا که با یک وزارتخانه می‌توانیم با یک جمعیت ۵۰- ۶۰ میلیونی ارتباط داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امسال بازگشایی بسیار خوب، آرام و امنی را خواهیم داشت، گفت: من همیشه تکرار کرده‌ام بیش از گذشته نیاز به امنیت و آرامش و وفاق ملی و همبستگی ملی و امید و امیدآفرینی داریم. اینکه ما می‌گوئیم امسال باید بهتر از سال قبل باشد مفهومش این نیست که سال گذشته تلاشی نشده است. ما مسلمانیم و باید امروزمان بهتر از دیروز و فردایمان بهتر از امروز باشد.

وزیر کشور ادامه داد: اصلی ترین اولویت ما در این مرحله، حفظ منزلت و کرامت مردم در همه شئون است و این اولویت، رویکرد اصلی ما در برنامه ریزی ها و اقدامات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =