کشانی همایش متالکس

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» گفت: تأمین برق صنایع فولادی امری ضروری است و باید در ایت زمینه زیرساخت‌های بیشتری ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امیر کشانی در همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان اظهار کرد: همه می‌دانیم که صنعت فولاد صنعت مهم و استراتژیک برای کشور است و بسیاری از توسعه کشورها از توسعه فولاد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در اصفهان شرکت‌های مهم فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، فولاد کویر و فولاد امیر کبیر کاشان را داریم، تصریح کرد: اصفهان به گونه‌ای پایه‌گذار صنعت فولاد در کشور است هر چند مورد بی مهری قرار گرفته و هیچ حمایت ویژه‌ای از صنعت فولاد استان اصفهان انجام نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه ما باید تا پیش از این در زمینه تأمین انرژی برق سرمایه‌گذاری کرده باشیم، اضافه کرد: هفته گذشته توافق شد که صنایع ۳ روز برق نداشته باشند از طرفی برخی از روزها نیز که تعطیلی داریم و از این رو باید به سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های حوزه انرژی کشور و معدن ومواد معدنی توجه داشته باشیم.

وی گفت: اگر روزی گذشتگان ما شرکت‌هایی مانند ذوب آهن و فولاد مبارکه را بهره برداری کردند ما باید این میراث را حفظ کنیم و اثر خوبی را تحویل آیندگان بدهیم.

کشانی گفت: امسال افزایش دمای شدید در کشور آسیب‌های زیادی را در پی داشت اما باید در زمینه تأمین برق شرکت‌های فولادی همکاری بیشتری صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =