سرمربی قرقیزستان

ماکسیم لیسیتسین سرمربی تیم ملی فوتبال قرقیزستان گفت: ایران بازیکنان هجومی خوبی دارد که ما هم خود را برای تقابل با آن‌ها آماده کردیم. بازیکنان خارجی داریم، بازیکنان باتجربه و جوان هم حضور دارند که جوان‌ها می‌توانند تجربه کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ماکسیم لیسیتسین سرمربی تیم ملی فوتبال قرقیزستان در کنفرانس خبری قبل از بازی با ایران، اظهار کرد: انتظار بازی سختی را داریم، اما برای آن آماده هستیم زیرا تمرین کردیم. ایران یکی از بهترین تیم‌های این گروه است، بازیکنان سطح بالایی دارد که به خوبی این تیم را آنالیز کردیم و تلاش می‌کنیم بهترین خود را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: ایران بازیکنان هجومی خوبی دارد که ما هم خود را برای تقابل با آن‌ها آماده کردیم. بازیکنان خارجی داریم، بازیکنان باتجربه و جوان هم حضور دارند که جوان‌ها می‌توانند تجربه کسب کنند.

لیسیتسین در رابطه با جو ورزشگاه فولادشهر، تصریح کرد: می‌دانیم افراد زیادی به ورزشگاه خواهند آمد که تیم خود را از نظر فیزیکی و ذهنی آماده کردیم تا در شرایط پرشور فولادشهر خود را کنترل کنند. انتظار داریم هواداران ما هم در ورزشگاه حضور داشته باشند، می‌دانیم تعداد آن‌ها کم است، اما جا دارد صمیمانه از آن‌ها تشکر کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال قرقیزستان با بیان اینکه با تمام بازیکنان خود مقابل ایران قرار می‌گیریم، گفت: مربیان مختلفی وجود دارند که ما برای تمام آن‌ها برنامه داریم. به قلعه‌نویی احترام می‌گذاریم، اما برای آن‌ها هم برنامه داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =