• ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
  • کد خبر: 60772
  • readingTime: ۱ دقیقه
بارش باران

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خبر از آغاز بارش‌ها در هفته آینده داد.

محمدرضا رفیعی، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به وضعیت جوی استان اظهار کرد: افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد، همراه با خیزش گرد و خاک در مناطق شمال و شرق استان در روزهای پنجشنبه تا یکشنبه مورد انتظار است که موجب کاهش میدان دید و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی ادامه داد: شرایط تشدید ناپایداری جوی از روز پنجشنبه (فردا) تا اوایل هفته آینده در استان پیش بینی می‌شود.

رفیعی یادآور شد: شرایط وقوع بارش‌های رگباری برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در مناطق غرب، جنوب و ارتفاعات شمالی استان وجود دارد که به همین دلیل هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص دمای هوای استان یادآور شد: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه‌روز گذشته به ۳۵ و در خنک‌ترین ساعات به ۱۷ درجه سانتیگراد رسید.

وی افزود: رفیعی آران و بیدگل و بادرود با ۳۸ و بویینِ میاندشت با ۱۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

رفیعی گفت: برای این کلان‌شهر در روز پنجشنبه (فردا)، هوای صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و برای روز جمعه، هوای صاف تا قسمتی ابری، از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید در نیمه شرقی همراه با گرد و خاک پیش بینی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =