امیررضا قائمی، کارشناس سیستم‌های مدیریت کیفیت و سرآمدی فولاد مبارکه

کارشناس سیستم‌های مدیریت کیفیت و سرآمدی فولاد مبارکه گفت: همایش ممیزی داخلی یکی از بزرگترین همایش‌های فولادمبارکه در زمینه سیستم‌های مدیریتی است که هدف از برگزاری آن ارائه گزارش بازخورد یافته‌های ممیزی به ممیزان و مالکان فرآیند است.

امیررضا قائمی، کارشناس سیستم‌های مدیریت کیفیت و سرآمدی فولاد مبارکه در حاشیه سی‌امین دوره همایش ممیزان داخلی فولادمبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: همایش ممیزی داخلی یکی از بزرگترین همایش‌های فولادمبارکه در زمینه سیستم‌های مدیریتی است که هدف از برگزاری آن ارائه گزارش بازخورد یافته‌های ممیزی به ممیزان و مالکان فرآیند است.

وی افزود: در این همایش یک گزارش مدیریتی را به مدیران ارائه می‌کنیم که بتوانند بر یافته‌های کشف شده موجود اقدامات اصلاحی مناسب تعریف و مسیر بهبود مستمر ادامه یابد.

قائمی با اشاره به گزارشی از یافته‌های ممیزان داخلی سال جاری خاطر نشان کرد: ممیزی بر اساس شواهد عینی است که بایستی بدرستی در متن گزارشات توسط ممیزان به آن اشاره نمود.

کارشناس سیستم‌های مدیریت کیفیت و سرآمدی فولاد مبارکه افزود: ایمنی پیمانکاران، گواهی سلامت مکانیزم‌ها و تجهیزات، بررسی شناسایی عوامل مؤثر بر مصرف انرژی، استفاده از تجربیات، اقدامات اصلاحی در راستای افزایش رضایت کارکنان و مشتریان و کاهش عیوب اصلی در نواحی تولیدی و معیارهای کنترل عملیات و … از حوزه‌های تمرکز در این دوره است.

وی عامل به روزرسانی در تغییرات تجهیزات و زیرساخت‌ها را مهم دانست و گفت: در این بخش تغییرات در سوابق و بررسی تغییرات در سیستم‌های مدیریتی بایستی با دقت صورت پذیرد.

در پایان ضمن تشکر از ممیزان داخلی خواستار تعریف اقدامات اصلاحی اثر بخش و همکاری در جهت اصلاح یافت‌های مهم کشف شده در این دوره از ممیزی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =