فتحیان

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) در برنامه هفته دفاع مقدس در مجتمع فولادسبا گفت: مزیت برتر کشور نیروی انسانی است، بنابراین اگر فولادمبارکه زاییده انقلاب است، نیروی انسانی مؤمن و با انگیزه، توانمند و دلداده نسبت به کشور و فعال در صنعت فولاد نیز قیمت بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علی فتحیان جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در برنامه هفته دفاع مقدس شکوه لحظات ایثار در مجتمع فولادسبا با اشاره به اینکه خوشبختانه سخنان مدیر مجتمع فولادسبا گواه این است که اگر اندیشه صحیح و درستی بر مجموعه‌ای حاکم باشد میوه و ثمره طیب و پاکی را به بار می‌نشاند و سوددهی دارد، بیان داشت: صفات و ویژگی‌های حاکم بر مجموعه نیروهای فولاد سبا از جمله اخلاص، از خودگذشتگی، تلاش و کوشش و وطن‌دوستی و … در بین رزمندگان دفاع مقدس بسیار مورد تاکید بود.

وی ادامه داد: برای نمونه اخلاص، واژه ای است که فرماندهان برای آن می‌جنگیدند تا احساس غرور در آنها تجلی نکند و جوانان برای این فرهنگ غنی دفاع مقدس خون دادند.

فتحیان با اشاره به اینکه در رقابت شرکت‌ها به مزیت برتری بسیار تاکید می‌شود، گفت: این موضوع در فضای کشور به تعبیر رهبر معظم انقلاب الگو قرار دادن شهداست.

وی ایران را امروز قدرتمندترین کشور دنیا دانست و گفت: تمام دنیا به دنبال مذاکره با ایران هستند و باید فهم علت اصرار به مذاکره با ایران و تلاش برای محدود شدن ایران را برای جوانان تبیین کرد.

گشایش‌های کشور به مدد فرهنگ انسان‌ساز دفاع مقدس

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان یادآور شد: مزیت برتر کشور نیروی انسانی است، بنابراین اگر فولادمبارکه زاییده انقلاب است، نیروی انسانی مؤمن و با انگیزه، توانمند و دلداده نسبت به کشور و فعال در صنعت فولاد نیز قیمت بالایی دارد.

وی با تاکید بر تربیت نیروی انسانی و برگزاری چنین برنامه هایی برای فرهنگسازی و تقویت روحیه جهادی، افزود: تمام زیرکی طراحان و استراتژیست‌ها این است که غافلگیر نشوند و باید برای هشدارهای فضای نرم خود را آماده کرد.

فتحیان تصریح کرد: از سال ۶۷ هشدار تهاجم فرهنگی را رهبر معظم انقلاب دادند و جوانان، دانشگاه‌ها، روشنفکران، مؤمنان و کارگران را در این حوزه باید مورد توجه قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند یک مشی جهادی هستیم، گفت: این کلید یادگار حاج قاسم سلیمانی است که در همه عرصه‌ها باید جهادی ورود کرد و محیط‌های مختلف میدان نبرد همه افراد است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: سود و منفعت امروز چنگ زدن به فرهنگ انسان ساز و عالی دفاع مقدس است که حتی گشایش‌های کشور نیز به مدد گره خوردن با این فرهنگ رخ داده است.

شایان ذکر است که در پایان سردار حاج حسین لادانی فرماندهی گروه جهادی سردار شهید حاج مصطفی ردانی پور از خاطرات خود بیان کردند و از غلام فلاحی یکی از همکاران نمونه مجتمع فولادسبا تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =