جهاد دانشگاهی

معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران گفت: واقعاً لذت بردم از این موضوع که فولاد مبارکه دانش را محور فعالیت‌های خود قرار داده است و در تمامی مسائل خود، دانش را همراه کرده است.

به گزارش ایراسین، طی بازدید بسیار خوبی که از واحدهای آهن‌سازی، فولادسازی و ریخته‌گری، نورد سرد و گرم فولاد مبارکه داشتیم به وجود چنین صنعتی در کشورمان افتخار کردیم.

زهره طاهرخانی، معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، که به همراه جمعی از دیگر مسئولان و اساتید این دانشگاه از فولاد مبارکه بازدید می‌کرد با اشاره به زمینه‌های همکاری جهاد دانشگاهی تهران با حوزه صنعت فولاد گفت: در سه حوزه با فولاد مبارکه به‌طور مستقیم همکاری داریم و به‌طور مشخص طی این بازدید، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که ارتباط جهاد دانشگاهی تهران را با این صنعت گسترده‌تر و پروژه‌های مشترک جدیدی را در راستای پیشرفت صنعت فولاد کشور با فولاد مبارکه آغاز کنیم.

وی از علوم انسانی و مسئولیت‌های اجتماعی به‌عنوان اولین حوزه همکاری جهاد دانشگاهی تهران با فولاد مبارکه نام برد و گفت: ان‌شاءالله در همین زمینه کنفرانسی را در آذرماه در دانشگاه تهران به‌صورت مشترک در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی در صنایع بزرگ کشور برگزار می‌کنیم.

طاهرخانی افزود: علاوه بر این در دو حوزه مواد فلزی و مواد شیمیایی ازجمله حلال‌ها و انواع چسب‌هایی که در فرایند تولید ازجمله گندله‌سازی کاربرد دارند نیز با فولاد مبارکه زمینه‌های همکاری وجود دارد و در این بازدید، زمینه‌های همکاری در دو بخش یادشده را مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار دادیم.

به گفته معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران یکی از رسالت‌ها و اهداف مهم جهاد دانشگاهی، انجام پژوهش‌های مختلف به‌منظور تولید محصولاتی است که در حال حاضر در کشورمان یا تولید نمی‌شود یا اگر هم تولید می‌شوند، از کیفیت لازم برخوردار نیست؛ بنابراین در حد توان خود برای ارتقای صنعت فولاد کشور تلاش خواهیم کرد.

وی ضمن قدردانی از نگاه فولاد مبارکه به حوزه دانش و همکاری با دانشگاه گفت: من واقعاً لذت بردم از این موضوع که فولاد مبارکه دانش را محور فعالیت‌های خود قرار داده است و در تمامی مسائل خود، دانش را همراه کرده است. این شرکت انصافاً همکاری خوبی با دانشگاه‌ها و خاصه جهاد دانشگاهی تهران دارد و این نگاه به ارتقای آگاهی در صنعت کمک می‌کند؛ اقدامی که در نهایت منفعتش هم به حوزه دانش و هم به توسعه زیرساخت‌های صنعت کشور می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =