رمز ارز

قیمت توکن همستر با کاهش بیش از ۵۰ درصدی در نخستین روز ایردراپ از کانال ۸۰۰ تومان تا ۳۰۰ تومان کاهش یافت ولی هفته گذشته بیت‌کوین بازدهی بیش از ۴ درصدی داشت. قیمت سایر رمزارزها به خصوص میم‌کوین‌ها نیز افزایش یافت تا حجم بازار رمزارزها به ۲.۳۱ تریلیون دلار برسد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بازی همستر پس از بارها تاخیر بالاخره در روز ۵ مهر به مرحله ایردراپ رسید ولی قیمت ناامیدکننده توکن این بازی با انتقاد بسیاری از فعالان بازار در شبکه‌های اجتماعی همراه شد. به خصوص اینکه پس از ایردراپ همستر قیمت بیت‌کوین با رشد بیش از ۵ درصدی به کانال ۶۶ هزار دلار رسید ولی قیمت همستر بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد. بالاترین قیمت همستر در صرافی بایننس ۰.۰۱۴ دلار معادل ۸۶۰ تومان در صرافی‌های داخلی بود ولی تنها چند ساعت پس از ایردراپ قیمت به کانال ۳۰۰ تومان رسید و معاملات هفتگی را در کانال ۴۰۰ تومان به پایان رساند. در نتیجه پاداش بسیاری از دارندگان همستر کمتر از ۱ میلیون تومان شد.

ارزش پایین توکن همستر منجر به انتقاد بسیاری از فعالان بازار در شبکه‌های اجتماعی شد. چند ماه قبل وقتی بازی نات‌کوین ایردراپ شد برخی از کاربران بیش از ۱۰ میلیون تومان ایردراپ دریافت کردند ولی کاربران همستر با وجود فعالیت بیشتر به پاداشی کمتر از ۱ میلیون تومان رسیدند، ضمن اینکه بسیاری از کاربران داخلی هنوز توانایی دسترسی به توکن ایردراپ خود را ندارند. با این حال باید در نظر داشت صرافی‌های داخلی پا به پای صرافی‌هایی مانند بایننس معاملات همستر را آغاز کردند و در روز بعد از ایردراپ نیز ارزش معاملات همستر تنها در یک صرافی داخلی به بیش از ۸۰ میلیارد تومان رسید. با این حساب همستر با حجم بازار ۳۲۲ میلیون دلاری به رتبه ۱۳۸ در بازار رمزارزها رسید.

رشد ۵ درصدی قیمت بیت کوین در حاشیه همستر

بیت‌کوین در جریان معاملات هفته گذشته ۴.۳ درصد رشد کرد و به کانال ۶۶ هزار دلار رسید. قیمت ریالی بیت‌کوین در صرافی‌های داخلی نیز ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را رد کرد. هر اتریوم نیز ۱۶۲ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت بسیاری از رمزارزها همراه با بیت‌کوین صعودی شد ولی بررسی‌ها نشان می‌دهد میم‌کوین‌ها رشد قیمت شدیدتری به ثبت رساندند. میم‌کوین شیبا و په‌په در جریان معاملات هفته قبل به ترتیب ۳۷ و ۳۶ درصد افزایش پیدا کردند. حجم معاملات این میم‌کوین‌ها در صرافی‌های داخلی رشد کرد. با این حساب بازدهی میم‌کوین‌ها در طول هفته گذشته چندبرابر بیشتر از رمزارزهای معتبر بازار بود و جو مثبت حاکم بر بازار رمزارزها شاخص ترس و طمع را تا محدوده ۵۷ یعنی خنثی افزایش داد.

با موج افزایش قیمت هفته گذشته ارزش بازار رمزارزها نیز ۲.۳۱ تریلیون دلار افزایش یافت.

شروع ناامیدکننده همستر در هفته صعودی بیت‌کوین

ارزش بازار رمزارزها به بالاترین مقدار طی ۲ ماه گذشته رسید و روند نزولی خود را شکست. در روزهای اخیر اخبار مثبت بسیاری درباره خرید بیت‌کوین توسط شرکت‌های بزرگ منتشر شد. بیت‌کوین تا سقف تاریخی خود کمتر از ۱۵ درصد فاصله دارد ولی تعدادی زیادی از رمزارزهای معتبر بازار مانند بیت‌کوین بیش از ۴۰ درصد تا سقف تاریخی خود فاصله دارند. در ماه‌های گذشته رشد قیمت بیت‌کوین به مراتب بیشتر از سایر رمزارزها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =