دانش بنیان

مدیر کل صمت استان یزد خواستار ورود دانش‌های هایتک صنایع و معادن اصفهان به صنایع معدنی این استان شد و گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های ما در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک به افزایش تولید و تجاری سازی تولیدات آن‌ها تزریق نقدینگی و اعطای تسهیلات تبصره‌ای است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد کاظم صادقیان به برنامه‌های ویژه این سازمان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره و عنوان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های ما در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک به افزایش تولید و تجاری سازی تولیدات آنها تزریق نقدینگی و اعطای تسهیلات تبصره‌ای است.

وی اظهار داشت: همچنین اختصاص زمین در شهرک فناوری به شرکت‌های فن آفرین با شرایط ویژه و اقساط بلند مدت از دیگر برنامه‌های اجرایی ما در رفع موانع پیش روی شرکت‌های صاحب ایده و نوآور بوده است.

مدیر کل صمت استان یزد از دیگر حمایت‌های دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان را ارائه اولویت دار منابع داخلی بانک‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام و عنوان کرد: اتصال و ایجاد هم‌افزایی در میان شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های فناور هم از دیگر اقدامات سازمان صنعت استان در رفع موانع پیش روی صنایع نوآور استان یزد بوده است.

وی در ادامه و در بخش دیگری از این گفتگو به ارزیابی خود از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در آن اشاره و بیان داشت: از نکات با اهمیت دراین بازدید ایجاد یک ارتباط و تعامل دو سویه بین مجموعه‌های فناور دو استان اصفهان و یزد است و امیدوارم یک رابطه دو طرفه مثبت شکل گرفته باشد و قدمی باشد برای نفوذ و توسعه دانش و تکنولوژی در صنایع استان.

وی همچنین با بیان اینکه ما یک استان معدنی هستیم خواستار ورود دانش‌های هایتک صنایع و معادن اصفهان به صنایع معدنی این استان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =