• دیروز ۲۳:۱۶
  • کد خبر: 61921
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی آذربایجانی

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: با مورایس نا پایان فصل قرارداد داریم، قطعا تا زمانی که سرمربی نیم هستند از او قاطعانه حمایت می‌کنیم، به نظر نمی‌رسد که شرایط بدی داشته باشیم، چه در لیگ و چه در آسیا و امیدواریم امتیاز از دست رفته در لیگ را هم جبران کنیم.

به گزارش ایراسین، مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پس از برتری تیمش مقابل استقلال تاجیکستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خوبی بود، استقلال تاجیکستان تیمی بود که در بازی‌های قبلی مقابل نمایندگان دیگر ایران نمایش خوبی ارائه داده بود.

وی افزود: سپاهان بازی خوبی به نمابش گذاشت و ترکیب خوبی برای بازی در نظر گرفته شده بود، نتیجه خوبی کسب کردیم و اتفاق خوبی رخ داد که امیدوارم در بقیه بازی‌های آسیایی سپاهان و همچنین مسابقات لیگ شاهد آن باشیم.

آذربایجانی تصریح کرد: ملاحظاتی در خصوص ورود بانوان وجود دارد، در بازی‌های آسیایی و ملی با توجه به تمهیدات ویژه‌ای که اندیشیده می‌شود و نگاه ویژه‌ای که وجود دارد این مسئله حل شده است؛ سعی می‌کنیم جلساتی برگزار کنیم و برای لیگ هم موانع را برطرف کنیم تا بانوان عزیز با احترام و شرایط قابل در ورزشگاه حضور داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: با مورایس نا پایان فصل قرارداد داریم، قطعاً تا زمانی که سرمربی نیم هستند از او قاطعانه حمایت می‌کنیم، به نظر نمی‌رسد که شرایط بدی داشته باشیم، چه در لیگ و چه در آسیا و امیدواریم امتیاز از دست رفته در لیگ را هم جبران کنیم.

وی در پایان گفت: مطرح کردن سوالاتی در خصوص رقم فسخ قرارداد مورایس جالب نیست و باید بر روی بازی‌های تیم تمرکر کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =