مخبر

مشاور و دستیار مقام معظم رهبری گفت: عملیات موشکی ایران، اولین زنجیری بود که به گردن رژیم صهیونیستی زده شد.

به گزارش ایراسین، محمد مخبر، مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در ارزیابی خود از عملیات صادق ۲ در اجتماع بزرگ مردم تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) گفت: رژیم صهیونیستی مانند سگ هاری بود که باید زنجیر می‌شد و عملیات شب گذشته سپاه اولین حلقه زنجیری بود که به این سگ هار زده شد.

وی حمله موشکی شب گذشته به مواضع نظامی صهیونیست‌ها را غرورآفرین و موجب تقویت جبهه مقاومت علیه دشمنان جنایتکار دانست و افزود: ایران همیشه در کنار برادران خود در جبهه مقاومت ایستاده است و خود را همدرد، همراه و پشتیبان آنها در مقابله با شقی‌ترین انسان‌های روی زمین می‌داند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انواع جنایت‌های ضد بشری صهیونیست‌ها در طول یکسال گذشته، اظهار داشت: صبر مردم و کشورهای منطقه به سر آمده است و اگر حامیان این گرگ‌های خونخوار آنها را کنترل نکنند، با عواقب وحشتناک دیگری روبرو خواهند شد.

وی ضمن تشکر از مردم غیور ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همچنین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر ادامه این راه تا فروپاشی این رژیم سفاک و کودک کش تاکید کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را مورد هدف قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =