گل احمد

رئیس کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان در حاشیه هشتمین دوره رویداد تیکاف گفت: این رویداد هر ماهه توسط این کمیسیون وبا هدف توجه شرکت‌ها به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش ایراسین، محمدرضا گل احمد، عضو هیأت نمایندگان و رئیس کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان افزود: در رویدادهای تیکاف از شرکت‌ها و مدیران شرکت‌ها دعوت می‌شود در یک سمینار تخصصی – مدیریتی حضور یابند و علاوه بر فراگیری آموزش‌های لازم، به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت هم توجه کنند و به محیط پیرامون خود بی‌تفاوت نباشند.

وی افزود: در هر یک از رویدادهای تیکاف، یک مرکز نیکوکاری نیز معرفی و فعالیت‌های خود را ارائه می‌دهد؛ چون بسیاری از شرکت‌ها و افراد جامعه از وجود مراکز نیکوکاری خاص شناخت چندانی ندارند.

رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق اصفهان بیان کرد: اتاق بازرگانی اصفهان در برگزاری رویداد تیکاف علاوه بر حمایت از مراکز نیکوکاری، آنها را به جامعه صنعتی استان معرفی می‌کند تا بتوانند حمایت‌های بخش صنعت را هم جذب کنند که خوشبختانه برگزاری این رویدادها مورد استقبال زیاد شرکت‌ها و افراد جامعه بوده است.

گل احمد با بیان اینکه درآمد حاصل از فروش بلیت این رویداد به یکی از مراکز نیکوکاری اهدا می‌شود، بیان کرد: درآمد فروش بلیت هشتمین دوره رویداد تیکاف به مؤسسه خیریه حامیان سلامت کودکان «سلام» وابسته به بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان امام حسین (ع) اهدا شد.

همچنین مصطفی امینی، مدیر بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان امام حسین (ع) گفت: از مجموع هزار و ۵۰ بیمارستان در کشور فقط ۸ بیمارستان دانشگاهی وجود دارد که مختص به درمان کودکان است.

وی با بیان اینکه سلامتی کودکان در گروه خانواده، جامعه و همچنین در گرو جامعه پزشکی است، گفت: کودکان حق دارند برای حفظ سلامتی آنها سرمایه‌گذاری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =