باران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارندگی‌ها در بعضی استان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صادق ضیائیان با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: بر اساس نتایج پیش‌بینی‌های هواشناسی، از امروز تا شنبه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات مرکزی البرز، بارندگی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روزهای جمعه و شنبه علاوه بر مناطق ذکر شده، در شمال خراسان رضوی نیز بارندگی، رعدوبرق وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود و از بعدازظهر شنبه و روز یکشنبه در خراسان جنوبی نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز و فردا در مناطق غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور و شنبه در جنوب غرب، شمال شرق و شرق کشور، وزش باد شدید و در بعضی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل و جمعه و شنبه در شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی دمای هوا کاهش می‌یابد و دریای خزر در سه روز آینده و خلیج فارس روزهای جمعه و شنبه مواج است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =