• ۳ ساعت قبل
  • کد خبر: 62089
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم ۴ میلیون و ۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۸ میلیون تومان است.

به گزارش ایراسین، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۴ میلیون و ۲۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۸ میلیون تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۸ میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۶۵۴ دلار است.

در معاملات امروز (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به‌نرخ ۴۹ هزار و ۸۳۳ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۷ هزار و ۱۴۶ تومان معامله می‌شود.

گفتنی است؛ قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۵۴ هزار و ۶۱۷ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۵۱ هزار و ۶۷۲ تومان رسیده است.

بر اساس گزارش تسنیم، از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۵۶۹ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۲ هزار و ۸۳۷ تومان است. قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله با کاهش نسبت به روز قبل ۳۸،۰۵۱ ریال اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =