طوفان

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از پیش‌بینی گردوخاک برای شرق، شمال شرق و مرکز کشور و کاهش دمای هوای سواحل دریای خزر طی روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صادق ضیائیان با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در شمال شرق، شرق و مناطقی از مرکز کشور، افزایش ابر و وزش باد گاهی همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و در خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی افزود: به تدریج در سواحل دریای خزر و نوار غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود و دوشنبه در مناطقی از جنوب شرق کشور، وزش باد شدید و در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، افزایش ابر، وزش باد، گاهی رگبار و رعدوبرق انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: سه‌شنبه وضعیت مذکور ادامه خواهد داشت و علاوه بر آن، با گذر موج تراز میانی جو از شمال غرب کشور، در شمال آذربایجان غربی و شرقی، افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: چهارشنبه در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی، وزش باد شمالی، کاهش دما و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و پنجشنبه در شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور، ابرناکی، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود، همچنین در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور، افزایش ابر و وزش باد و در جنوب کرمان، در ساعات بعد از ظهر رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =