به گزارش ایراسین، حسن بابایی اظهار داشت: همه ارکان طرحها از قبیل پیمانکار، ناظر و واحد بهرهبردار باید بر اساس برنامه ریزی و طرح عملیاتی پروژهها اقدامات خود را به سرانجام برسانند و در صورت بروز مشکل و مانع، ضمن انجام آسیبشناسی لازم، گزارش مربوطه را به مراجع ذیصلاح ارائه کنند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به لزوم انجام خدمت سریع، ارزان و بی منت به مردم که مورد تاکید رئیس دستگاه قضا است، گفت: علل تأخیرها و آسیبشناسی لازم در روند پیاده سازی طرحها باید به طور مرتب رصد و رفع شود و انتظار داریم ناظران طرحها نیز در این بخش دقیقتر عمل کنند.
بابایی با بیان اینکه در برون سپاری طرحها به دنبال همکاری و تعامل دائمی و بلند مدت با طرفهای قرارداد هستیم، افزود: فرایندهای ثبتی به طور مرتب بهروزرسانی و هوشمند میشود؛ از این رو همکاری مستمر و پایدار با شرکتهای واجد شرایط برای سازمان اهمیت دارد.
حرکت به سمت هوشمندسازی، ایجاد امکان خود کاربری سامانهها برای مردم، کاهش حداکثری مراجعات به واحدهای ثبتی، ارتقای کیفیت، دقت و تضمین امنیت از مهمترین محورهای مورد توجه در فرایند دیجیتالیسازی خدمات ثبتی از برنامههای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.
در این جلسه که معاونان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیران کل ادارات مرتبط با طرحها حضور داشتند، پیمانکاران و ناظران نیز گزارش جامعی از آخرین وضعیت طرحها، توفیقات و علل نرسیدن به اهداف در برخی از بخشها را ارائه کردند.
اجرای اسناد رسمی، املاک و کاداستر، ثبت الکترونیک اسناد، ثبت شرکتها، چارگون، گزارش ناظر و مالکیت معنوی از جمله موضوعات و طرحهایی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ارسال نظر